Seimo posėdžių praleidinėjimas ar balsavimai už kolegas, dėl kurių Statutas numato tik simbolines nuobaudas, jau daugelį metų pagrįstai erzina visuomenę. Tačiau valdantieji atsisako įstatymais griežtinti nusižengiančių politikų astsakomybę ir griebiasi neteisinio politinių oponentų persekiojimo.
Seimui neleidus už procedūrinius Statuto pažeidimus nepelnytai baudžiamojon atsakomybėn patraukti A. Sacharuką, Specialiosios tyrimo komisijos vadovas K. Masiulis viešai skandalingai prisipažino siekęs inicijuoti kolegai iš esmės politinę bylą, nes esą taip norėjęs sustabdyti masiškai Seime paplitusius vienasmeniškumo principo balsuojant pažeidimus.
Po tokio valdančiosios frakcijos vieno iš vadovo antikonstitucinio pareiškimo brandesnės demokratijos politinės partijos nedelsiant pareikalautų politinės bylos siekusio politiko atsistatydinimo ir bent dėl akių bandytų taisyti skylėtą Statutą, kuris skatina netinkamas Seimo narių veiklos tradicijas.
Už vienasmeniškumo principo pažeidimą balsuojant Seimo statutas numato tik viešo įspėjimo nuobaudą. Iki šiol nesąžiningai balsuojantys Seimo nariai, kurie yra taip nusižengę šimtais kartų, buvo baudžiami viešu pabarimu, o dauguma taip pasielgusių parlamentarų, ypač priklausančių valdančiajai daugumai, išvengdavo ir šios simbolinės įstatyminės nuobaudos.
Kaip ir kitose teisinėse valstybėse, Lietuvoje negerovės įmanoma pašalinti tik taisant įstatymus, Prieš neįtinkančius oponentus ir virš įstatymų keliamos politinės bylos daro didžiulę nepataisomą žalą teisinei sistemai, tik atveria vartus politinei korupcijai teisėsaugoje ir vykdomojoje valdžioje. Pagal valdančiųjų užsakymus šokdinami prokurorai ir teisėjai nebegalės “matyti" pavojingiausių nusikaltimų, kurie reguliuojamos teisėsaugos sąlygomis neišvengiamai plinta politinės valdžios ir jų rėmėjų sluoksniuose.
Neketinu teisinti nepatyrusių parlamentarų klaidų. Tačiau nebederėtų dirbtinai palaikomais skandalais dangstyti dėl valdančiųjų negalios šalyje gilėjančios ekonominės ir socialinės krizės.