Šeštadienį iki 14 val. užregistruota apie 90 lūžius patyrusių ir susitrenkusių žmonių, lrt.lt teigė Vilniaus greitosios pagalbos ligoninės darbuotojai. Penktadienį į įstaigą kreipėsi apie 100 ant ledo paslydusių žmonių. Pacientai pradėjo plūsti nuo maždaug 22 valandos, dažnas jų, pasak medikų, buvo neblaivus, praneša Lrt.lt
Savo eilės laukiantys pacientai Lrt.lt pasakojo, kad prie kabinetų durų jiems teko praleisti nuo pusantros iki trijų valandų.
Kai kuriems iš jų traumatologijos punkte teko apsilankyti ir vakar, ir šiandien.
Pasak greitosios pagalbos automobilio brigados darbuotojos, per pusdienį į traumatologijos punktą teko pristatyti šešis viešose vietose paslydusius žmones.
Iš viso Vilniuje budi 35 greitosios pagalbos ekipažai.
Gyventojai pastebi, jog mieste nubarstyta tik važiuojamoji kelio dalis, o šaligatviai yra labai slidūs.
Ypač jie skundžiasi, jog nesirūpinama šaligatviais miegamuosiuose rajonuose.
Plikledis išsilaikė per visą naktį, todėl eismo sąlygos išlieka sudėtingos beveik visoje Lietuvoje.
Kaip rašo Lrt.lt, Vilniuje šeštadienį užregistruota apie 90 eismo įvykių.
Per kiek daugiau nei parą į Kauno Raudonojo Kryžiaus ligoninės Traumatologijos punktą kreipėsi daugiau kaip 200 lūžius patyrusių kauniečių.
21 ligonis dėl traumų paguldytas į stacionarą, praneša Lietuvos radijas.
Pasak punkto registratorės Akvilės Arminaitytės, tokio ligonių antplūdžio jau seniai nebuvo – ir dabar prie priimamojo nusidriekusios eilės rankų, kojų, smakro lūžius patyrusių žmonių.
Eismo priežiūros tarnybos duomenimis, per praėjusią parą miesto gatvėse užregistruoti 66 eismo įvykiai, kai paros vidurkis – 40 avarijų.
Miesto tvarkos priežiūros poskyrio vedėjo Rimanto Rutavičiaus teigimu, pagrindinių gatvių ir šaligatvių barstymo darbai pradėti dar nuo ryto. Pėsčiųjų Laisvės alėja paberta 2 kartus.
Tačiau, pasak savivaldybės tarnautojo, pusantro tūkstančių gatvių ir visiems šaligatviams pabarstyti miestas neturi lėšų.
Miesto valymo darbams visiems metams yra skirta 7 mln. Lt. Miesto tvarkos priežiūros poskyrio vedėjo teigimu, efektyviai prižiūrėti miesto gatves ir šaligatvius reikėtų 3–4 kartus didesnės sumos.