Socialiniame "Facebook" pradėta akcija prieš "sterilų popsą" baigėsi neįtikėtina sėkme – D. Britanijoje antikapitalistinė grupės "Rage Against the Machine" 1992-ų metų daina populiariausių pardavimų sąraše aplenkė realybės šou "The X Factor" laimėtoją, rašo žurnalas NME.
Per svaitę buvo nupirkta 500 000 dainos "Killing in the Name Of" kopijų, daugiausiai – skaitmeniniame formate. Realybės šou laimėtojo, 18-mečio Joe McElderry dainos "The Climb" (originalios Miley Cyrus dainos perdainavimą) buvo nupirkta 450 000 egzempliorių.
Akcijos organizatoriai yra Jonas ir Tracy Morteriai. Jie visiems entuziastams pasiūlė pirkti seną "Rage Against The Machine" dainą ir užkelti ją į pirmą kalėdinių pardavimo sąrašo vietą, išstumiant iš jos J. McElderry. "The X Factor" laimėtojai kalėdinius pardavimus laimėdavo paskutinius ketverius metus.
"Rage Against The Machine" jau pažadėjo surengti D. Britanijoje nemokamą padėkos koncertą. Akcijos metu gautos pajamos – apie 70 000 svarų, atiteks labdaros organizacijai "Shelter".