Gyventojai prasčiausiai vertina Visuomenės sveikatos priežiūros centrų, o geriausiai – Valstybinės kalbos inspekcijos veiklą. Tai atskleidė Naujosios viešosios vadybos fondo organizuotas viešojo sektoriaus įstaigų konkursas, kuriame gyventojai galėjo balsuoti už jų manymu geriausiai ir blogiausiai dirbančias įstaigas, sakoma fondo išplatintame pranešime.
Naujosios viešosios vadybos fondo ekspertai gyventų vertinimui buvo pateikę trylika įstaigų – po vieną kiekvienai valstybės valdymo sričiai (pagal ministerijas). Taip pat gyventojams buvo sudaryta galimybė įrašyti kitą įstaigą.
Iš viso gyventojai įvertino daugiau kaip šimtą įstaigų, o kiekvienos reitingas buvo apskaičiuotas pagal procentinį gerų įvertinimų santykį su visais vertinimais.
Daugiausia balsų – 414 – surinko Visuomenės sveikatos priežiūros centrai. Nepaisant to, jų reitingas yra žemiausias – 13 procentų. Mažiausiai iš pateiktų balsų surinko Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba – 106, tačiau ir šios įstaigos veiklą gyventojai vertino žemiausiai (17 proc.).
Aukščiausiai gyventojų įvertinta Valstybinė kalbos inspekcija. Ji gavo 222 balsus, o kiekvienam neigiamam balsui teko 36 teigiami. Inspekcijos reitingas sudarė 97 procentus. Palyginimui, Visuomenės sveikatos centrų vienam teigiamam balsui teko net 7 neigiami.
Gyventojai gausiai vertino ne tik ekspertų pateiktas įstaigas. Nors ir nebuvo įtraukti į ekspertų pateiktą įstaigų sąrašą, gausiai didelio vertintojų skaičiaus sulaukė SODRA bei Policijos departamentas, sakoma pranešime.