„Kad Vilniaus transporto būklė apverktina niekam ne naujiena. Troleibusas, kurio garažo numeris yra 1610, kursuoja 6 ar 12 maršrutu. Pirmadienį, 01.15, tarp 17:00 ir 18:00 val. jame „reikėjo skėčio“.
Per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo. 01.17, kai ryte temperatūra -16, tarp 7,50 ir 8,30 val. situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to“, – rašo portalo skaitytoja.
Vaizdas troleibuse pribloškė
„Kodėl tokios transporto priemonės vis dar eksploatuojamos“, – klausiame „Vilniaus viešojo transporto“ atstovų. Anksčiau Vilniaus meras miesto troleibusus pavadino „moderniais tramvajais“. Visgi, kaip aiškėja, iki modernumo jiems dar toli.
Neįsivaizduojama, kad civilizuotoje šalyje važinėtų tramvajai ar troleibusai su kiaurais stogais. Kad seni troleibusai iš tiesų yra problematiški ir neatitinka nei šių dienų keleivių lūkesčių, nei poreikių, pripažįsta pati bendrovė.
„Senuosiuose troleibusuose šildymo sistema nėra efektyvi dėl pasenusių ir šiai dienai kokybiškai neveikiančių sprendimų. Saloną sunkiai pasiekia šiluma, ji neužsilaiko dėl nepakankamai sandarių durų ir dažno jų atidarymo stotelėse.
Aiškinamės vandens pratekėjimo pro stogą priežastis, jeigu aptinkame nesandarumų, juos nedelsiant taisome. Minėtam troleibusui remontas jau yra atliktas. Pastebėjus tokius arba panašius techninius nesklandumus labai prašome keleivių nedelsiant pranešti apie tai vairuotojui“, – komentuoja UAB „Vilniaus viešojo transporto“ Kokybės ir veiklos gerinimo skyrius.
Vilniui labai reikia naujų troleibusų – iki šiol gatvėmis važinėja seni Čekoslovakijos gamybos troleibusai. Čekoslovakijos jau seniai nėra kaip šalies, o troleibusai po Vilnių dar važinėja. Bendrovė tikina, kad netrukus jų jau turėtų nebelikti. Pirmieji nauji troleibusai miestą turėtų pasiekti dar vasarą. Viso naujų troleibusų bus 91.
„Dabar dedame visas pastangas, prižiūrime ir remontuojame visas transporto priemones, kad užtikrintume kiek įmanoma patogesnes keliones keleiviams.
Į gatves išleidžiame griežtai tik techniškai tvarkingas transporto priemones. Troleibusams Valstybinė techninė apžiūra yra atliekama kas pusę metų, o papildoma vidinė techninė apžiūra – kas 15 ir 30 tūkst. nuvažiuotų kilometrų“, – tikina bendrovė.
Beje, tai ne pirmas kartas, kai žmonės fiksuoja pro stogą tekantį vandenį. Panašios situacijos Vilniuje pasitaiko, paskutinį kartą apie tai rašėme vasarą.
Paskutinį kartą 2018 metais VVT įsigijo 41 troleibusą „Solaris“. Bendrovė vis dar eksploatuoja 160 „Škoda 14TR“ markės troleibusų, kurių amžiaus vidurkis – 31 metai. Bendras visų troleibusų amžiaus vidurkis siekia apie 23 metus. Po troleibusų parko atnaujinimo troleibusų vidutinis amžius sieks apie 2 metus.
Autorius: Aneta Kurowska
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!