Prieš porą dienų vienas vaikinas, prašęs pagalbos įsigyti lėktuvo bilietus „Ryanair“ aviakompanijoje, man paskambino norėdamas išreikšti pasipiktinimą šios bendrovės lėktuvų būkle – neva pakilimas ir nusileidimas skrydžio metu buvo tokie baisūs, kad jis niekur nėra to daugiau matęs, pasakoja Makalius.lt.
Sparnai nuolat judėjo, lėktuvas purtėsi, o leidžiantis lėktuvas gana stipriai trenkėsi žemėn – pasak vaikino, dėl to kalti tik prasti, „plastmasiniai“ lėktuvai ir jis niekam nerekomenduos skristi su šia bendrove dėl savo draugų saugumo. Bet ar iš tiesų sparnai juda, o lėktuvai baisiai leidžiasi tik skrendant pigiomis bendrovėmis?
Ne. Daugiau skrydžių savo gyvenime patyręs žmogus suvoktų, kad tai priklauso tik nuo oro sąlygų – priešpriešinis vėjas, sniegas, lietus, “sunkūs„ debesys ir panašiai – tik skrydžio oro sąlygos daro įtaką skrydžio kokybei. O sparnų judėjimas ir mažas trinktelėjimas nusileidus – tik „perliukas“ viso to, ką patiria keleiviai, besileisdami itin sunkiomis oro sąlygomis.
Nusprendžiau visus manančius, kad tokie baisūs skrydžiai gali būti tik pigių bendrovių lėktuvais, supažindinti su keliais kiek įspūdingesniais nusileidimais.
Boeing 747 nusileidimas Honkonge
Tonkontino oro uostas - vienas sudėtingiausių nusileidimams
Itin ekstremalus „Lufthansa“ nusileidimas Hamburgo oro uoste itin blogomis oro sąlygomis
O gal kartais norėtumėte pakilti lėktuvu štai šitaip? Žiūrim:
Kiek juokingas, tačiau itin pavojingas nusileidimas „China Air“: