REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Volkswagen Golf“ neabejotinai yra kompaktiškų hečbekų simbolis. Automobilių klasės etalonas, į kurį pastaruosius porą dešimtmečių bando lygiuotis visi, bet kaip istorija parodė, iki šiol nei vienam analogui nepavyko pranokti Vokietijoje suprojektuoto „Golfo“. Žinoma, su tuo jūs turite teisę nesutikti, nes kitoje barikadų pusėje visuomet buvo galima atrasti smagiau valdomų, gražesnių ar komfortiškesnių automobilių, tačiau „Golfas“ visada turėjo didžiausią krepšį gerų savybių, kurios užgoždavo vieną ar keletą trūkumų, bet taip buvo ne visada.


Volkswagen Golf“ neabejotinai yra kompaktiškų hečbekų simbolis. Automobilių klasės etalonas, į kurį pastaruosius porą dešimtmečių bando lygiuotis visi, bet kaip istorija parodė, iki šiol nei vienam analogui nepavyko pranokti Vokietijoje suprojektuoto „Golfo“. Žinoma, su tuo jūs turite teisę nesutikti, nes kitoje barikadų pusėje visuomet buvo galima atrasti smagiau valdomų, gražesnių ar komfortiškesnių automobilių, tačiau „Golfas“ visada turėjo didžiausią krepšį gerų savybių, kurios užgoždavo vieną ar keletą trūkumų, bet taip buvo ne visada.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Štai, kad ir ketvirtoji ar penktoji „Golfo“ karta neturėjo tiek daug ryškių pranašumų prieš savo analogus, dėl kurių būtų norėjęsi atsisakyti alternatyvų, tokių kaip „Opel Astra“, „Ford Focus“ ar netgi „Alfa Romeo 147“, tačiau vėliau pasirodžiusioji šeštoji ir ypatingai septintoji „Golfo“ karta tiesiog nušlavė visas įmanomas alternatyvas į pajuodusias paraštes.

REKLAMA

Septynerius metus trukusi septintuko gamyba praėjusiais metais pasiekė kritinį tašką. Jį pakeitė, ko gero, radikaliausias visų laikų „Golfas“, kurio pasirodymą, deja, užgoš elektra varomas analogas – „Volkswagen I.D. 3“. Būtent jame „Volkswagen“ dizaineriams buvo leista panaudoti naujas, dar niekur nematytas idėjas, kai tuo tarpu tautiečių pamėgtas „Golfas“ buvo nustumtas į antrąjį planą. Bet ar dėl to naujasis „Golfas“ tapo prastesnis? Tad dabar kone idealus laikas pažvelgti į naujausią „Golfo“ interpretaciją, kuri, galimai, gali būti paskutinė „Golfo“ karta apskritai.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Golf

DIZAINAS


Nuobodus, nykus, blankus. Ar tik ne tokius žodžius norėdavote siųsti „Golfo“ adresu? Net neabejojame, jog surastumėte iš aštresnių epitetų, tačiau konservatyvumas ir santūrumas visuomet būdavo „Golf“ stiprybė ir silpnybė. Visgi, vertinant išskirtinai automobilio dizainą, būtent septintoji „Golfo“ karta atrodė kaip labai gerai subalansuotas automobilis. Neiššaukiantis, bet neatstumiantis. Šiuolaikiškas, bet nebandantis laužyti nusistovėjusių standartų. Tiesiog iki smulkmenų išbaigtas automobilis masėms, kuris patiks ir jaunam, ir solidaus amžiaus vairuotojui. Tik nesupraskite klaidingai, tai niekaip nesusiję su grožiu. Patrauklumo varžybose „Golfas“ visada likdavo tarp vidutiniokų, nes dėl simpatiškiausio veidelio karūnos nuolatos pešdavosi kiti gamintojai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sulig jau 8-ta modelio karta „Volkswagen“ dizaineriai eilinį kartą nepanoro imtis drastiškų priemonių pakeisti visiems gerai pažįstamo automobilio veido ar netgi silueto. Kaip ir bet kuri dizainerių komanda, dirbanti didžiuliame koncerne, taip ir „Volkswagen Golfo“ stilių kūrusi komanda turėjo užtikrinti, jog net ir po akmeniu gyvenantis asmuo gatvėje pamatęs 8-untuką iškart suprastų, jog tai – „Volkswagen“. Galite žiūrėti iš vienos ar kitos pusės, tačiau tai, neabejotinai, „Volkswagen“ šeimos narys.


Volkswagen Golf

Vaikščiojant aplink automobilį ir apžiūrint naujus dizaino sprendimus, netrukus norisi padaryti išvadą, jog prieš tai gamintame modelyje džiuginęs balansas pradingo. Naujasis modelis neatrodo taip atletiškai kaip jo pirmtakas. Gerokai siauresni žibintai bei truputėlį pūstesnis priekinis buferis sukuria vaizdą, jog automobiliui į apatinę lūpą įgėlė širšė. Labai stipriai nenustebtume, jeigu pažvelgę į „Golfo“ veidelį surastumėte nemažai asociacijų su „Toyota Auris“ hečbeku, tačiau skirtumas tik tas, jog „Golfas“ neatrodo kaip pigi plastikinė dėžutė. Ko nepasakysi apie „Toyota“.

REKLAMA

Galiausiai, bet kokie priekaištai dizaineriams yra natūralūs. Visgi, bet kokie rimtesni pokyčiai visuomet sulaukia priešiškos reakcijos. Tiesiog prisiminkite, kai pasirodė be perstojo kritikuoti „E60“ kartos 5-osios serijos ar „E65“ kartos 7-osios serijos modeliai. Prieš porą dešimtmečių jie buvo priskiriami kaliausių kategorijai, o dabar – tikri dizaino šedevrai, tad to paties galite tikėtis ir su šia „Golfo“ karta.


Bet kuriuo atveju, „Volkswagen“ tikina, jog ne pastebimi vizualiniai, bet ženklūs ir nepastebimi pokyčiai automobilio eksterjere yra svarbesni, mat šios „Golfo“ kartos apvalumus išryškino vėjo tunelis. Pastarajame inžinieriams pavyko užfiksuoti pagyrų vertą oro pasipriešinimo koeficientą, siekiantį 0,275 Cd. Tai reiškia, jog naujasis „Golfas“ turi geriausią oro pasipriešinimo koeficientą klasėje. Mažesnis pasipriešinimas lemia geresnę aerodinamiką, o ji lemia mažesnes kuro sąnaudas ir geresnį akustinį komfortą automobilio viduje.

REKLAMA

Volkswagen Golf

Pravartu žinotiVolkswagen Golf 8
Ilgis (mm)4284
Plotis (mm)1789
Aukštis (mm)1491
Ratų bazės ilgis (mm)2619
Kėbulo prošvaisa (mm)142 cm
Automobilio svoris (kg)1366 kg
Apsisukimo spindulys (m)11,5
Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)0,275


INTERJERAS


Kai kurių automobilių gamintojų patirtis rodo, jog radikalios permainos ne visada būna naudingos arba priimamos džiaugsmingai. Gamintojai labai dažnai iš anksto suplanuotus pokyčius pradeda įdiegti pamažu, tad kai pirmąjį kartą įsliūkinsite į aštuntos kartos „Golfo“ vidų, jus pasitiks absoliučiai ne „Volkswageniškos“ naujovės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visuotinė interjero skaitmenizacija naujos kartos „Golfą“ pasiekė su trenksmu. Nuo šiol, net ir baziniame modelyje, surasite tik keletą fizinių mygtukų, kurie valdo langų atidarymą, durų užraktą ar pavarų perjungimą. Visos likusios funkcijos buvo perduotos lietimui jautriems įrenginiams, kurie padeda sukurti futuristinio interjero įspūdį, bet nuo kada „Volkswagen“ skiria didesnį dėmesį estetikai, o ne nepriekaištingai ergonomikai? Kažkas čia ne taip.


Volkswagen Golf

Turint labai daug noro, galima įžvelgti „Volkswagen“ bandymą sekti „Mercedes-Benz“ pėdomis, tik su sąlyga, jog technokratiška idėja bus realizuota „Volkswageniškai“, su sklandžiai veikiančiomis sistemomis ir vartotojui lengvai suprantamais meniu pogrupiais, bet tai buvo tik pradinė idėja, nes ne viskas, kas gali būti laikomu proveržiu, yra naudingas vartotojui.

REKLAMA

Štai šviesų valdymo modulis tiesioginiu reisu atkeliavo iš „Audi“ markės automobilių. Nors jo valdymas yra labai aiškus, tačiau reakcija į paspaudimus galėtų būti greitesnė ir nereikalaujanti nuolatinio žvilgčiojimo, ar palietėte reikalingą ikonėlę.


Volkswagen Golf

Bereikalingo papildomo tapšnojimo reikalauja ir klimato kontrolės sistema, kurią galite valdyti keliais būdais: jutikliniais mygtukais šalia multimedijos ekrano (spaudinėdami „šilta“ ir „šalta“ ikonėles keičiate oro temperatūrą) arba spaudinėdami patį multimedijos ekraną. Intuityvu? Ne. Patogu? Nelabai. Tą puikiai žino „Peugeot“ ir „Renault“ automobilių kūrėjai, kurie prieš kurį laiką bandė įskiepyti tokią pačią formulę, tačiau galiausiai grįžo prie fizinių mygtukų, kurie leidžia naudojantis svarbiausiomis funkcijomis neatitraukiant akių nuo kelio. Vis dėlto, jeigu nepriekaištingai mokate anglų kalbą, didžiąją dalį funkcijų galite valdyti balsu. Tiesiog užteks pasakyti: „I Am Cold“ arba „I Am Warm“. Balsu taip pat galėsite pakeisti radijo stotį ar atlikti dar keletą smulkių žygdarbių, bet tik su sąlyga, jog nesergate brouken ingliš sindromu.

REKLAMA

Būtent technologijų kiekis naujajame „Golfe“ priverčia trumpam pamiršti bet kokias mintis apie vairavimą, nes jų automobilyje gali būti galybė. Pavyzdžiui, nuo šiol „Golfo“ vairuotojai gali susikurti virtualų raktelį ir jį per išmanųjį telefoną perduoti savo antrai pusei, vaikams ar pusseserei, kuriai pažadėjote paskolinti automobilį, jog galėtų nuvažiuoti į vestuves.


Volkswagen Golf

Kone svarbiausia ir įdomiausia technologija yra „Car2X“. Tai, kol kas, nauja technologija, kuri leidžia jūsų vairuojamam automobiliui dalintis informacija su kitais automobiliais 800 metrų atstumu. Pavyzdžiui, jei patekote į eismo spūstį, šią informaciją žinos link jūsų artėjantys kiti eismo dalyviai. Šios technologijos potencialas – didžiulis, tik jį 8-asis „Golfas“ sugebės išnaudoti ne po vienerių, bet po kelerių metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atsitraukus atokiau nuo technologijų, kurios trumpam gali apsukti galvą, laikas susikoncentruoti į patį interjerą bei vairuotojo ir keleivių gerbūvį. Teoriškai, šioje srityje 8-asis „Golfas“ turėtų pranokti savo pirmtaką. Juk esame įpratę, jog seną modelį pakeitęs naujas turi būti visapusiškai pranašesnis, tačiau taip tiesiog nėra.


Susidaro įspūdis, jog inžinierių laiką ir biudžetą suvalgė naujų technologijų diegimas ir bandymas, nes išskyrus naujoviškai atrodantį prietaisų skydelį ar transmisijos tunelį dengiančias detales, pasijausite taip, lyg sėdėtumėte 7-os kartos „Golfe“. Tai reiškia, jog vairuotojo pozicija – puiki. Bent jau priekyje, akių lygyje esančių, apdailos medžiagų kokybė – „Volkswageniška“. Interjero erdvė taip pat vargiai kritikuotina, bet turint labai daug noro labai greitai atrastumėte kaštų taupymo programos padarinių. Vis dėlto, jie nėra tokie akivaizdūs kaip kituose modeliuose, pavyzdžiui, „Hyundai i30“ ar „Honda Civic“.

REKLAMA

Volkswagen Golf

Pravartu žinotiVolkswagen Golf 8
Bagažinės tūris (l)381 - 1237
Maksimali leistina apkrova (kg)575 kg
Maksimali stogo apkrova (kg)75 kg
Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg)1840 kg
Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu (dBA)63 / 68


DINAMIKA


Nuo gausios pasiūlos iki minimalaus pasirinkimo. Sulig 8-os kartos „Golfo“ pasirodymu turėsite susitaikyti su mintimi, jog populiaraus hečbeko (ir universalo) variklių gamoje išvysite vos tris variklius: du benzininius ir vieną dyzelinį.


Tad kokie gali būti jūsų pasirinkimai? Pažvelgę „Volkswagen“ vadybininkui į akis išgirsite, jog galite rinktis iš 1 litro ir 3 cilindrų bei 1,5 litro ir 4 cilindrų benzininių variklių, bei 2 litrų, 4 cilindrų dyzelio. Žinoma, ateityje galėsite rinktis iš hibridinės „GTE“ ir sportiškų „GTI“ bei „GTD“ versijų, tačiau kasdieniškų „Golfų“ vairuotojams skirtos opcijos bus stebėtinai ribotos.

REKLAMA

Volkswagen Golf

Mūsų bandomasis triušis, regis, iš gamyklos išriedėjo turėdamas racionaliausiai atrodantį pasirinkimą – 150 arklio galių išspaudžiantį 1,5 litro agregatą. Prie jo pridėkime dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę bei „švelnaus hibrido“ ir cilindrų išjungimo technologiją, ir galutiniame rezultate turime variklį, kuris esant poreikiui gali visapusiškai pakeisti dyzelį. Bent jau ekonomiškumo lenktynėse.


Net nebandydami stengtis važiuoti ekonomiškai, pirmąjį 100-ąjį kilometrų nuriedėjome suvartoję 4,6 litro degalų. Nevažiavome siekdami sutaupyti, tačiau tarp Vilniaus ir Kauno vykdomi magistralės atnaujinimo darbai kaip reikiant prisidėjo prie šio įspūdingo rezultato.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Golf

Komplimentų puokštę norėtųsi skirti ypatingai efektyviai veikusiai cilindrų išjungimo technologijai. Automobiliui riedant arba akceleratoriaus pedalą koja spaudžiant lengvai, variklis veikia naudodamas du cilindrus iš keturių. Vienintelė indikacija, jog užsklandoje veikia sudėtingi procesai matomi prietaisų skydelyje, kai įžiebiama „Eco“ ikonėlė. Jeigu anksčiau analogiško galingumo benzininis variklis leisdavo įveikti 600 kilometrų su pilnu degalų baku, tai dabar galėsite labai lengvai pasiekti 800 kilometrų ribą. Su benzininiu varikliu. Tokį technologinį progresą mes užskaitome.


Stebinančiai mažas variklio apetitas degalams nėra vienintelė savybė, dėl kurios norisi pagirti priekyje tūnantį vidaus degimo variklį. „Volkswagen“ akivaizdžiai siekė pašalinti bet kokias variklio skleidžiamas vibracijas ir kitus pašalinius garsus, kurie į automobilio vidų sklinda link vairuotojo ar keleivio ausų. Tik iki dugno įspaudę akceleratorių išgirsite, jog kažkas ten burzgia, urzgia ir siekia priminti, jog sparčiau veikiantys stūmokliai bando sukurti didesnį sprogstamąjį užtaisą.


Volkswagen Golf

Sklandus ir tylus veikimas visuomet buvo benzininių variklių privalumų sąraše, tačiau šį kartą švelniai hibridizuotas motoras turi keletą savybių, kuriomis dažniau pasižymi ekonomiškieji dyzeliai. Gerąja ir blogąja prasme.

REKLAMA

Didžiausią sukimo momentą jis pasiekia tachometro rodyklei perkopus 1500 sūkių ribą. Visai kaip dyzeliai. Šis variklis taip pat išsikvepia, kai perlipate 4000 aps/min. ribą.  Vėlgi, kaip dyzelis. Galite pliaukšėti botagėliu, sakyti visokiausius burtažodžius, bet aukštų sūkių šis motoras tiesiog nemėgsta ir jis labai norėtų, jog variklio nemėgtumėte drožti ir jūs. Kaip ir dyzeliniuose varikliuose, taip ir šiame variklyje turėsite išnaudoti 1500 - 3500 sūkių diapazoną, kuriame jis veikia sklandžiausiai ir sutelkia daugiausiai energijos automobiliui pagreitėti.


Volkswagen Golf

Didžiausių komplimentų, iš tiesų, nusipelno „DSG“ pavarų dėžės darbas. Pirmą kartą šios transmisijos istorijoje ji veikia kone idealiai. Nebėra kvailų uždelsimų, trukčiojimų, o ir ji klusniai reaguoja į netikėtai pasikeitusius vairuotojo poreikius. Pavyzdžiui, staiga užsimanius aplenkti kitą eismo dalyvį ir įspaudus akceleratoriaus pedalą iki dugno, pavarų dėžė nesimėto į kairę ar į dešinę, o tiesiog atlieka savo darbą. Dar viena kategorija, prie kurios norisi pažymėti žalią varnelę.


Patobulintų komponentų sąraše taip pat yra „Start/Stop“ sistema, kurią mes kiekviename automobilyje išjungiame anksčiau negu pradedame ieškoti patogios vairavimo pozicijos. 8-asis „Golfas“ iš pradžių buvo ne išimtis, bet po poros dienų bandymų supratome, jog ji nėra viena iš tų, kuri užknisa, o ir ją naudojant išvengsite dviejų dalykų.

REKLAMA

Pirmasis – išjungus „Start/Stop“ sistemą ir sustojus sankryžoje, o vėliau atleidus stabdžio pedalą, pradėdamas važiuoti automobilis retkarčiais stipriai šokteli į priekį. Antrasis – stovėdami vietoje per stabdžių pedalą jausite minimalias variklio skleidžiamas vibracijas.


Volkswagen Golf

Pravartu žinotiVolkswagen Golf 8
Variklio tūris / Cilindrų skaičius1,5 litro / 4 cilindrų
Variklio galia / Sukimo momentas150 AG (5000 aps/min.) / 250 Nm (1500 aps/min.)
Pavarų dėžės tipas7 laipsnių, automatinė
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas)8,5 / 8 sekundės
60 - 100 km/val. / 80 - 120 km/val.4,5 / 6,0 sek.
Maksimalus greitis224 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste / užmiestyje / greitkelyje) (l/100)9,1 / 5,1 / 6,6
Degalų bako talpa (l) / Nuvažiuojamas atstumas (km)50 l / 800 km
CO2 emisijos108 g/km


VALDYMAS


Trys automobiliai – trys skirtingi scenarijai. Kaip žinote patys, 8-oji „Golfo“ karta dalijasi tais pačiais komponentais dalijasi su „Seat Leon“ ir „Škoda Octavia“. Varikliai, pakabos sistemos, technologijos – tai tik dalis bendrų bruožų.


Šie trys automobiliai taip pat dalijasi dar viena ypatybe. Modeliai, turintys variklius, kurių pajėgumas nesiekia 150 arklio galių, galinėje pakaboje gauna torsioninę siją ir 45 litrų talpos degalų baką. Visai kaip „Ford Focus“ ar A klasės „Mercedes-Benz“. Tuo tarpu 150 arklio galių arba galingesnį variklį turinčios versijos gauna nepriklausomą galinę pakabą bei 5 litrais talpesnį degalų baką. Kodėl tai svarbu? Nes jeigu jūsų viduje bent truputėlį rusena vairavimo malonumo ugnelė, net nesvarstykite modelių, kurie turi silpnesnį variklį ar torsioninę siją. Patirtis rodo,  jog „Ford Focus“ ar A klasės „Mercedes-Benz“ su nepriklausomos pakabos konfigūracija suteikia visiškai kitokius pojūčius juos vairuojant. Ne išimtis yra ir štai šis „Golfas“, kuris reikalauja į jį pažiūrėti visiškai kitomis akimis.

REKLAMA

Volkswagen Golf

Gerą įspūdį palieka ne tik puikiai subalansuota pakaba, bet ir pašalinius garsus malšinanti garso izoliacija, kuri, vienareikšmiškai, šiandien, yra geriausia kompaktinėje automobilių klasėje. Perlipus į bet kurį kitą analogą susidaro įspūdis, jog dugne kažkur yra skylė arba duris juosiančios gumos yra kiauros. Automobilis keliu rieda raminančiai ir užtikrintai juda lyg pasroviui, tačiau tai netrukdo automobilį valdyti tiksliai.


Jums net nereikės keisti važiavimo režimų, kurie šiame automobilyje yra tiesiog nereikalingi. Kiekvieną kartą sugrįžę į „Normal“ važiavimo režimą kvestionuodavome „Eco“ ir „Sport“ režimus, nes būtent „Normal“ režimu automobilis elgiasi tinkamiausiai. Su juo automobilis gali būti greitas ir šiurpinančiai vikrus bei neutralus posūkiuose. Net sunku tuo patikėti, bet netgi norisi pasakyti, jog „Volkswagen“ sugebėjo sukalibruoti vairo mechanizmą taip, jog vairuotojas galėtų justi ką veikia priekyje esantys ratai, o tai – modernių automobilių standartais – retas reiškinys.


Volkswagen Golf

Ir nors užsklandoje veikiančios sistemos atidžiai prižiūrės jūsų elgesį ir retkarčiais privers pajusti, kai į pagalbą ateina elektroninis riboto praslydimo diferencialas (jis posūkiuose stabdo vidinį ratą), tačiau surasti rimtesnių priekaištų pakabos elgesiui yra be galo sunku. Galbūt, netgi per sunku.

REKLAMA

Kaip ir daugelis kitų automobilių, jis užsiveda paspaudus plastikinį mygtuką, o ne palaižius šoninį veidrodėlį, akceleratoriaus pedalas ten kur ir galite tikėtis, o ne virš lubų – taigi, vairavimui skirti instrumentai yra ten kur tikitės rasti, tačiau „tai bent“ tipo reakciją „Golfas“ iššaukia, kai pradedate su juo važiuoti. Matote, technologijų ir pagalbinių vairavimo asistentų prigrūstas „Golfas“ leidžia pademonstruoti, ko galime tikėtis labai netolimoje ateityje.


Volkswagen Golf

Iki šiol kompaktinėje automobilių klasėje nebuvo tokio automobilio, kuris didžiąją dalį laiko mąstytų už jus pačius. Pavyzdžiui, važiuojate tipiniu lietuvišku užmiesčio keliu, tarkim, Jonava – Kaunas. Artėdami link Kauno, o tiksliau – Karmėlavos, atleidžiate akceleratorių ir tiesiog riedate tikėdamiesi, jog pervažiavę miesto riboženklį galėsite vėl padėti savo pėdą ant akceleratoriaus ir palaikyti tolygų greitį. Šioje situacijoje visi „Golfo“ analogai įjungtų neutralią pavarą (jeigu tai modelis su automatine pavarų dėže) ir tiesiog riedėtų. Tuo tarpu „Golfas“ viską atlieka kitaip.


Vadovaudamasis ženklų nuskaitymo technologija ir navigacijoje įdiegtais žemėlapiais, automobilis žino, jog artėjate link gyvenvietės. Ką tai reiškia? O gi tai, jog jis pats automatiškai sumažins automobilio greitį iki nustatyto greičio limito, pavyzdžiui, 50 ar 70 km/val. Tokia pati situacija įvyksta, kai važiuojate per arti kito eismo dalyvio. Atleidus akceleratorių siekiant padidinti tarpą tarp kito automobilio, „Golfas“ pats automatiškai truputėlį sumažins greitį, nes jo manymu važiuojate tiesiog per arti. Tokį veiksmą atlieka kone visi nauji automobiliai su įjungta automatine greičio palaikymo kontrole, tačiau „Golfas“ tai daro net ir nenaudojant jos.

REKLAMA

Tai tik maža dalis „Golfo“ galimybių, kurios dar neseniai buvo randamos tokiuose modeliuose kaip „Volkswagen Passat“, „Audi A6“ ar net S klasės „Mercedes-Benz“. Ar visa tai skamba įspūdingai? Be abejonės. Ar visa tai atbukina patį vairuotoją? Dar ir kaip, bet gera žinia yra ta,  jog būtent pagalbinių sistemų dėka, kai kurie vairuotojai galės galutinį tašką pasiekti neįdėdami labai daug pastangų.


Volkswagen Golf

Pravartu žinotiVolkswagen Golf 8
Svorio paskirstymas tarp ašių-
Automobilio komponuotėPriekiniai varomieji ratai
Pakabos konstrukcija ( Priekyje / Gale )Priekyje – „MacPherson“, gale – nepriklausoma, daugiasvirtė
Stabdžių sistema-
Padangų išmatavimai bandytame modelyje245/45 R17


EKSPLOATACIJA


19 990 eurų. Sukrapštę tokią sumelę galėsite drąsiai įžengti į „Volkswagen“ saloną ir pasakyti – „Aš noriu Golfo“. Tik prieš dėdamiesi batus ir ruošdamiesi šiam žygiui – trumpai pagalvokite, kokio „Golfo“ norite.


Įprastai, už pačią mažiausią kainą parduodamas modelis būna pats liesiausias. Lyg tuščia žirnių skardinė, tačiau tik ne šį kartą.


Net ir pats pigiausias, už penkiametį silpnesnį variklį turintis „Golfas“ jau standartinėje įrangoje turi šildomą vairą, lengvojo lydinio ratlankius, 10-ies spalvų interjero apšvietimą, šūsnį pagalbinių vairavimo sistemų, 3 zonų klimato kontrolę, šildomas priekines sėdynes, atstumo jutiklius priekyje ir netgi sumanų elektroninį riboto praslydimo diferencialą, kuriuo anksčiau galėdavo džiaugtis „Golf GTI“ vairuotojai.

REKLAMA

Kompaktinių automobilių klasėje naujasis „Golfas“, įvertinus komforto įrangos priedus ir kainą, įsiterpia kažkur per vidurį. Jis gerokai brangesnis už „Hyundai i30“, „Kia Ceed“ ar „Toyota Corolla“, tačiau nei vienas iš jų nesiūlo nei tokių važiavimo savybių, nei taip veikiančių technologijų. Tai lyg antrasis startinis penketas, kuris į aikštelę išbėga tik išskirtiniais atvejais.


Volkswagen Golf

Pravartu žinotiVolkswagen Golf 8
Pigiausio modelio kaina19 990 eur
Bandyto modelio kaina29 400 eur
Garantinis laikotarpis5 metų / 100 000
Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų / 100 000 km-
Planinių aptarnavimų kaina 5 metų laikotarpiu / Planinių aptarnavimų dažnumas909 eurai / Kas 30 tūkst. kilometrų
Atstovybių tinklasVilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų