
„Tai jau antras jaunėlio bandymas taranuoti priešininką – pirmasis Klaipėdoje uždarė jam duris į finalą, dabar kainavo pirmąją vietą, tad rezultatams tai trukdo. Iš kitos pusės mes džiaugiamės, jog jaunėlis nebijo kontaktų ir maksimaliai stengiasi spausti savo priešininką, tačiau čia ne Japonija, kur automobiliai pastoviai išlaiko minimalų atstumą ir pastoviai kontaktuoja – čia Lietuva ir toks kontaktas lemia pralaimėjimus, tad bandysime toliau mokinti jį vertinti priešininko greitį, bei trajektoriją ir taip mažinti susidūrimų skaičių“, - pasakoja komandos „PRO“ pilotas Povilas Lencevičius.
38 dalyvius surinkusios varžybos atrinko 32 dalyvius, kurie jie susirungė poriniuose važiavimuose. Komandos senbuviai džiaugiasi, jog tai Džiugui buvo puiki treniruočių diena – su keletu padangų, keliomis dešimtimis litrų kuro, jaunėlis visą dieną rungėsi su įvairiais priešininkais ir rinko taip jo amžiui trūkstamą patirtį.
Aleksandro Stulginskio universiteto miestelį užklupus lietui, kabrioletą vairuojantis jaunuolis taip pat nepasimetė – pasinaudojęs šūsnimi komandos rėmėjo „Liqui Moly“ lipdukų, stogą ant saugos karkaso „susilipdė“ iš jų – originalus stogas dėl pastarojo karkaso netelpa, o tinkamo gamyba atidėta kitam sezonui, kaip vienas iš brangesnių ir vis dar nebūtinų tobulėjimui įrankių.


