Automobilis buvo pristatytas specialaus „Porsche Club of America“ renginio „Porsche Parade“ metu, kuris šiemet vyko Oklahomoje ir žymėjo 70-ąsias klubo įkūrimo metines. Atsižvelgiant į itin ribotą modelio tiražą ir stiprią klubo narių bendruomenę, tikimybė, kad nors vienas šių automobilių pateks į laisvąją rinką, išlieka labai maža.
Daugiau naujienų apie „Porsche“ automobilius – specialioje rubrikoje.

„Porsche 911 Club Coupé“ sukurtas entuziastams skirto „911 T“ modelio pagrindu ir komplektuojamas su 3,0 litro darbinio tūrio opoziciniu šešių cilindrų varikliu, išvystančiu 408 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.
Standartinėje įrangoje – sportinė išmetimo sistema, aktyvi važiuoklės valdymo technologija su 10 mm žemesne pakaba, galinių ratų vairavimas, mechaninis riboto praslydimo diferencialas, „Sport Chrono“ paketas ir sportinis GT tipo vairas.
Išskirtinį automobilio išvaizdą formuoja specialus mėlynas „Sample Sholar“ kėbulo atspalvis, sukurtas per dvejus metus trukusį bendradarbiavimą su PCA.
Jį papildo raudoni akcentai ant buferių ir variklio dangčio grotelių, individualizuoti ženkliukai bei kontrastingi juodos ir sidabrinės spalvų lengvojo lydinio ratlankiai – 20 colių priekyje ir 21 colio gale.
Interjere – juodos odos apdaila su subtiliu raudonos ir mėlynos spalvų siuvinėjimu, projekciniai 70-mečio logotipai bei apšviesti durų slenksčiai su klubo pavadinimu. Pavarų perjungimo svirtis pagaminta iš riešutmedžio, o dizaino vientisumą papildo derantys saugos diržai ir dekoratyviniai vairo elementai.
Pirkėjams taip pat bus siūloma galimybė įsigyti rankomis surinktą laikrodį u „Porsche Design WERK 01.140“ mechanizmu. Jo nugarėlėje įmontuotas permatomas safyrinis stiklas atskleidžia specialų rotorių, sukurtą pagal „911 Club Coupé“ ratlankių dizainą.