Kaip ir praeityje pasirodę „959“, „Carrera GT“ ar „918 Spyder“, „Mission X“ taps svarbiu postūmiu tolimesnei automobilių evoliucijai.
„Porsche“ dizaino skyriaus vadovas Michaelis Maueris apie savo naujausią kūrinį atsiliepė negailėdamas skambių epitetų: „Mission X – tai pasižadėjimas puoselėti mūsų prekės ženklo esmę. Nuosekli, ryški automobilio išvaizda yra tarsi kompasas, kuriuo vadovaudamiesi mes kursime serijinės gamybos modelius“.
Kompaktiškas superautomobilis
Apytiksliai 4,5 m ilgio ir 2 m pločio koncepcija, „Mission X“ yra palyginti kompaktiškas superautomobilis. Kadangi jo ratų bazės ilgis siekia 2,73 m, jo išmatavimai prilygsta Carrera GT“ ir „918 Spyder“ automobiliams. Aerodinaminiais tikslais koncepcinis automobilis turi skirtingo matmenų ratus: priekyje sumontuoti 20 colių, o gale - 21 colio ratlankiai.
Gamintojas teigia, jog „Mission X“ yra eksploatacinių savybių ir šiuolaikinės prabangos viršūnė. Skoningos automobilio formos ir raumeningos linijos rodo, kad superautomobiliai nebūtinai turi atrodyti agresyviai.
Maždaug 1,2 metro aukščio kėbulas nudažytas „Rocket Metallic“ spalva – elegantiška, specialiai koncepciniam automobiliui sukurtu atspalviu. O štai apatinėje automobilio dalyje - iš anglies pluošto pagaminti dizaino elementai.
Koncepcinio automobilio ratai pasižymi įmantriomis detalėmis: ant galinės ašies sumontuoti beveik permatomi aerodinaminiai gaubtai, kurių forma primena vėjo turbinos sparnus. Pastarasis sprendimas užtikrina geresnį stabdžių sistemos aušinimą.
Techninės charakteristikos
Jeigu „Mission X“ bus pradėtas gaminti serijiniu būdu, „Porsche“ neslepia, jog jis taps greičiausiu serijiniu automobiliu, kada nors apsilankiusiu Niurburgringo lenktynių trasoje. „Mission X“ užtikrina idealų, galios ir svorio santykį – 1:1.
„Porsche“ taip pat teigia, jog automobilis pasižymės įspūdinga prispaudžiamąja jėga, kuri ženkliai viršys dabar gaminamo „911 GT3 RS“ vertes. Galiausiai, dėl pažangios, 900 voltų sistemos, baterijos įkrovimo sparta yra maždaug dvigubai didesnė negu dabar gaminamo „Porsche Taycan Turbo S“.
Gamintojas neatskleidžia detalių techninių charakteristikų, tačiau tikėtina, jog gamintojas sieks pasiūlyti automobilį, kuris svertų 1 500 kilogramų bei turėtų 1 500 arklio galių išvystančią elektros pavarą. To pilnai užtektų norint suteikti įspūdingą akceleraciją.