
Supratę, jog sportiški „Volvo“ modeliai yra paklausi prekė, o „Polestar“ nėra viena iš tų kompanijų, kurios mėtytųsi ant kiekvieno kampo, vienas didžiausių Švedijos darbdavių nusprendė įsigyti „Polestar“ ir pavedė jai rūpintis dinamiškiausių kompanijos modelių kūrimu ir technologijų vystymu.
Pirmoji „Polestar“ divizijos inžinierių užduotis - ištobulinti hibridinę jėgainę, kuri „Volvo“ darbuotojų gretose vadinama „Twin Engine“ vardu. Šią hibridinę jėgainę sudaro 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis ir elektrinis motoras. Jos pajėgumas siekia 400 arklio galių ir 639 Nm.
Ateityje ši jėgainė bus komplektuojama ne tik į „XC90“, bet ir kitus „Volvo“ automobilius. Vienas iš jų - šiuo metu kūrimo procese esantis „S90“ sedanas.




