Skirtingai nei įprastuose hibridiniuose automobiliuose, ši sistema pasižymi tuo, kad ratus suka tik elektros variklis, o benzininis variklis veikia kaip generatorius, gaminantis energiją elektrinei pavarai.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Gamintojo teigimu, atnaujinta „e-Power“ sistema pasižymi reikšmingais techniniais patobulinimais.
Vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo iki 4,5 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija nukrito iki 102 g/km. Tai – 12 procentų mažiau. Be to, gamintojas nurodo, kad su vienu degalų baku „Nissan Qashqai“ galės nuvažiuoti iki 1 200 kilometrų.
Naujos kartos „e-Power“ sistemos pagrindas – nauja modulinė pavara, kurioje viename kompaktiškame ir lengvesniame bloke integruotas vidaus degimo variklis, generatorius, inverteris, reduktorius ir perdavimo mechanizmas.
Kartu buvo patobulinta variklio valdymo programa ir pagerinta garso izoliacija, o tai padėjo sumažinti triukšmo bei vibracijų lygį esant didesnėms apkrovoms. Nors konstrukciniai sprendimai – reikšmingi, tačiau bendra sistemos galia išliko tokia pati – 190 AG. Baterijos talpa – 2,1 kWh.
Nors hibridinė pavara toliau naudoja 1,5 litro, trijų cilindrų benzininį variklį, „Nissan“ teigia, kad jis buvo sukurtas iš naujo ir dabar bus naudojamas tik „e-Power“ sistemoje.
Gamintojas skelbia, kad šiame variklyje naudojama „Nissan“ patentuota „Starc“ degimo technologija, kuri padeda pagerinti šiluminį efektyvumą ir leidžia varikliui dirbti tyliau ir ekonomiškiau esant žemiems sūkiams.

Vokietijos automobilių asociacijos ADAC atlikti bandymai parodė, kad naujos kartos „e-Power“ sistema, palyginus su ankstesne jos versija, realiomis eismo sąlygomis pasižymi 16 procentų mažesnėmis degalų sąnaudomis mieste ir 14 procentų mažesnėmis greitkelyje.
Be techninės pavaros naujovių, „Qashqai“ su atnaujinta „e-Power“ sistema taip pat siūlys ir pažangias skaitmenines funkcijas.
Automobilyje bus įdiegta naujos kartos multimedijos sistema su integruotu „Google“ funkcionalumu, suteikiančiu prieigą prie „Google Maps“ navigacijos, balso asistento ir „Play Store“ programėlių.
Vairuotojai galės naudotis balso komandomis, peržiūrėti orų prognozes numatytuose kelionės taškuose ir dalytis maršrutais naudodamiesi funkcija „Nissan Trip Stories“.
„Nissan Qashqai“ su atnaujinta „e–Power“ pavara bus gaminamas Jungtinėje Karalystėje, Sanderlando gamykloje. Europoje prekyba prasidės 2025 m. rugsėjį.