
Visi 500 modelio vienetų komplektuojami su „Cup“ važiuokle, turinčia riboto slydimo diferencialą, o 19 colių skersmens ratų tarpvėžė kiek platesnė, kas automobiliui suteikia stabilumo įveikiant net itin staigius posūkius. Ribotos laidos „Renault“ modelis gali būti komplektuojamas su „Öhlins Road & Track“ reguliuojamais amortizatoriais, paverčiančiais „Trophy“ pakabą dar sportiškesne ir standesne. Kraują užvirti priverčiantis variklio gausmas girdimas per „Akrapovič“ kurtą išmetimo sistemą iš titano. Ši, priklausomai nuo važiavimo tempo ir stiliaus, leidžia mėgautis ir tyliu riedėjimu miesto gatvėmis, ir variklio riaumojimu lenktynių trasoje.
Automobilio salone akį džiugina „Alcantara“ odos apdaila. Ja aptrauktas ir vairas, ir stovėjimo stabdžio svirtis. Apie sportiškumą, slypintį genuose, byloja per priekinę konsolę einanti raudona linija, raudoni saugos diržai bei raudonomis siūlėmis sutvirtintos apdailos detalės. Interjero dizainą pagyvina anglies pluoštą primenantys apdailos elementai.
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“ priekyje montuojamos sportinės sėdynės, su didelėmis šoninėmis atramomis ir reguliuojamu atlošo kampu. Automobilio gale keleivių patogumui skirtos įprastos minkštos odos sėdynės.
Pirmieji išskirtinių sportinių automobilių gerbėjai ir automobilių sporto entuziastai išbandę „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ jau spėjo susižavėti šio modelio sportiškumu, itin tiksliu ir aštriu važiavimu, keliamais pojūčiais bei galimybe automobilį idealiai pritaikyti kasdienai. Įgaliotieji „Renault“ atstovai Lietuvoje „Sostena“ neabejoja, kad tokių pat pojūčių gali tikėtis ir tie, kurie automobilį išbandys Lietuvoje.

