• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vairuotojai, kurie planuoja aktyvias atostogas, turi užtikrinti patikimą ir be rūpesčių veikiantį klasinių ar elektrinių dviračių transportavimą. Vokietijos automobilių klubo ADAC atliktas testas – puikus gidas, į kokius parametrus verta atkreipti dėmesį renkantis dviračių laikiklį.

Vairuotojai, kurie planuoja aktyvias atostogas, turi užtikrinti patikimą ir be rūpesčių veikiantį klasinių ar elektrinių dviračių transportavimą. Vokietijos automobilių klubo ADAC atliktas testas – puikus gidas, į kokius parametrus verta atkreipti dėmesį renkantis dviračių laikiklį.

REKLAMA

Anksčiau dviračiai dažniausiai būdavo vežami ant stogo tvirtinamais laikikliais, tačiau šiandien vairuotojai vis dažniau renkasi laikiklius, montuojamus prie automobilio kablio.

Tam yra kelios priežastys – svarbiausia tikriausiai ta, kad šiuos laikiklius paprasčiau montuoti ir jie kelia mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą. Be to, stogo konstrukcija dažnai neleidžia vežti dviejų elektrinių dviračių, kurie yra gerokai sunkesni už įprastus, o galinis laikiklis tokią apkrovą dažniausiai atlaiko.

REKLAMA
REKLAMA

Vokietijos autoklubas ADAC kartu su Šveicarijos automobilių klubu TCS atliko 13 dviračių laikiklių testą. Modeliai skyrėsi savo savybėmis ir kaina. Testo metodika buvo pagrįsta šiais kriterijais: naudojimo patogumas (40 proc.), kokybė (40 proc.) ir saugumas (20 proc.).

REKLAMA

Vertinant naudojimo patogumą, ekspertai daugiausia dėmesio skyrė laikiklių išskleidimo, sulankstymo, montavimo, dviračių pritvirtinimo ir galimybės pasiekti bagažinę po montavimo paprastumui bei intuityvumui.

Kokybės įvertinimas buvo sudarytas iš medžiagų ir detalių apdirbimo vertinimo bei laikiklio svorio analizės. Saugumas buvo testuojamas realiomis važiavimo sąlygomis – esant staigiam stabdymui, atliekant vengimo manevrą bei važiuojant per nelygumus.

REKLAMA
REKLAMA

Tinkamumą vežti sunkesnius elektrinius dviračius patvirtina laikiklių techninės specifikacijos – visi testuoti modeliai buvo tinkami gabenti du po 30 kilogramų sveriančius dviračius.

Dviračių laikiklių bandymų rezultatai

Testo nugalėtoju tapo „Uebler i21“ – vienintelis modelis, pelnęs įvertinimą „labai gerai“. ADAC ekspertai ypač pabrėžė šio laikiklio itin paprastą montavimą bei mažiausią svorį tarp visų testuotų modelių – vos 13,2 kg.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuėmus nuo automobilio ir sulanksčius, „Uebler i21“ užima itin mažai vietos. Visgi šiuo atveju – už kokybę tenka mokėti: tai brangiausias iš testuotų laikiklių, kainuojantis 727 eurus.

Tuo metu žemiausias pozicijas užėmė du modeliai, įvertinti „patenkinamai“ – „Fischer ProLineEvo 2“ ir „Menabo Antares“.

REKLAMA

Pagrindinis jų trūkumas – sudėtingas montavimas ant vilkimo kablio. Vis dėlto šie modeliai patrauklesni žemesne kaina, o „Fischer ProLineEvo 2“ išsiskiria kaip pigiausias visame teste – vos 283 eurai.

ADAC taip pat primena pirkėjams prieš įsigyjant dviračių laikiklį įsitikinti, ar jų įprastas arba elektrinis dviratis tinka konkrečiam modeliui pagal matmenis.

REKLAMA

Be dviračio svorio, būtina atsižvelgti ir į bėgių pločio bei rėmo matmenis. Negalima pamiršti ir apsaugas nuo vagystės – saugumo elementai turi būti neatsiejama laikiklio dalis.

ADAC Dviračių Laikiklių Testas

ADAC dviračių laikiklių testas

Modelis Įvertinimas Vertinimas Kaina (€)
Uebler i211.5labai geras727
MFT compact 2e+11.6geras448
Thule EasyFold XT21.6geras691
XLC Azura Xtra WT VC-C101.6geras469
Norauto E-Fit 200–21.7geras400
Oris Tracc1.7geras395
Atera Genio Pro Advanced1.8geras627
Hapro Atlas Premium Xfold 21.8geras425
Westfalia Bikelander Classic1.8geras403
Bullwing SR72.0geras325
Eufab Premium2.2geras366
Fischer ProLineEvo 22.6patenkinamas283
Menabo Antares2.7patenkinamas327

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų