Iš pradžių „Ikarus“ autobusai būdavo komplektuojami su 191 arklio galią išvystančiu dyzeliniu varikliu. Vėliau šio to paties motoro pajėgumas padidėjo iki 220 arklio galių, tačiau tai neišsprendė pagrindinės problemos. Pilnas „Ikarus 280“ autobusas, net ir su galingiausiu varikliu, sunkiai ropšdavosi į aukštas įkalnes.
Dyzelinis variklis į „Ikarus“ autobusų gamyklą atkeliaudavo iš Vengrijos kompanijos „Raba“ būstinės. Nors ant variklių būdavo dedamas „Raba“ kompanijos logotipas, tačiau iš tikrųjų tai buvo „MAN“ inžinierių sukurtas agregatas, kuris pagal licenciją buvo gaminamas Vengrijoje.
Oficialiai „Ikarus 260“ ir „280“ gamyba buvo sustabdyta 2002 metais. Per labai ilgą gamybos laikotarpį, 29 metus, buvo pagaminta beveik 61 tūkst. skirtingų modifikacijų autobusų.
Čekijos sostinėje, Prahoje, šios markės autobusai buvo naudojami nuo 1977 iki 1999 metų, Slovakijos sostinėje, Bratislavoje, šie autobusai važinėjo nuo 1974 iki 2008 metų, Tuo tarpu Lietuvos miestuose „Ikarus“ autobusai pasirodė panašiu metu. Kaune pirmieji „Ikarus“ autobusai pasirodė 1975 metais ir buvo naudojami iki 2008 metų.