Kol „Honda“ pluša prie naujo bolido, atidžiau pažvelkime į šios kompanijos inžinierių sukurtą produktą. Šiuo metu yra žinoma, jog „GT3“ reikalavimus atitinkantis atletas turės 3.5 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininį variklį, kuriam kompaniją palaikys ne viena, bet dvi turbinos. „Honda“ atsikratė elektros motorų ir automatinės pavarų dėžės - komponentų, kurie yra montuojami į bendro naudojimo keliams skirtą versiją.
Viduryje sumontuotą variklį gaubia specialiai šiam modeliui pagamintos kėbulo detalės. Sparnai, galinis spoileris, priekinis dangtis, aerodinamiką pagerinančios detalė ir net galiniai sparnai buvo pagaminti iš anglies pluošto.
Įdomu yra tai, jog naująjį „NSX“ bolidą sukūrė tie patys „Honda“ inžinieriai, kurie daugelį metų praleido darbuodamiesi prie bendro naudojimo keliams skirtos versijos. Tai yra pakankamai retas reiškinys šiuolaikinėje automobilių industrijoje. Daugelis kompanijų norėdamos turėti autosporto varžyboms skirtą modelį, dažniausiai kreipiasi į šią sritį išmanančius specialistus. Kodėl? Nes taip yra pigiau, greičiau ir efektyviau.
Oficialus naujos kartos „Honda NSX“ bolido debiutas lenktynių trasoje įvyks tik 2017 metais. Jeigu viskas eisis pagal planą, šiais metais „NSX GT3“ sudalyvaus keliose varžybose ne dėl pergalės, bet dėl noro išbandyti savo ištvermę savo jėgas tarptautinėje arenoje. Prasidėjus oficialiam varžybų sezonui, niekas nenorės pasiteisinimų.