Pastaraisiais metais politikai aktyviai skatino perėjimą prie elektromobilių, tvirtindami, kad tai – neišvengiama kryptis. Tačiau automobilių rinka rodo priešingas tendencijas.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
„Mercedes-AMG“ viešai pripažino, jog įkraunami hibridai su keturių cilindrų varikliais, siūlomi C klasės ir GLC modeliuose, nesulaukia pirkėjų dėmesio. Dėl to bendrovė grįžta prie šešių ir aštuonių cilindrų jėgainių. „Audi“ taip pat nusprendė atšaukti visapusišką perėjimą link elektromobilių ir toliau kuria benzininius variklius.
Tuo metu BMW eina kitu keliu ir vienu metu siūlo tiek elektrifikuotus SUV, tiek sportinius modelius, tokius kaip „M2 CS“, kurie išlaiko tradicinį sportiško automobilio charakterį.

Skirtingai nei M3 ar M4 modeliai su CS žymėjimu, „M2 CS“ siūlomas tik su galinių varančiųjų ratų pavara. Tai – sąmoningas pasirinkimas, padedantis išvengti vidinės konkurencijos su galingesniais šeimos nariais.
Palyginti su įprasta M2 versija, CS versija su mechanine pavarų dėže turi 50 AG ir 100 Nm galingesnį variklį.
Dėl plačiai pritaikytų anglies pluošto kompozitinių dalių, automobilio svoris sumažėjo 30 kilogramų, tačiau bendras automobilio svoris, vis tiek, išlieka nemažas – 1 700 kilogramų, arba 125 kilogramų daugiau nei ankstesnės kartos modelio.
Nors automobilis tapo sunkesnis, dinaminiai rodikliai gerėjo. Iki 100 km/val. „M2 CS“ įsibėgėja per 3,8 sekundės, o maksimalus greitis siekia 302 km/val.
Tai pirmas kartas, kai M2 serijos automobilis peržengė keturių sekundžių ribą ir viršijo standartinį 250 km/val. apribojimą.
Lietuvos rinkoje „BMW M2 CS“ kainuoja nuo 120 454 eurų, arba 38 660 eurų daugiau nei standartinis „BMW M2“ kupė. Šis skirtumas atspindi ne tik techninius patobulinimus, bet ir ribotą pasiūlą bei orientaciją į sportinių automobilių entuziastus.