Skirtingai nei penktadienį, kai trasos priminė klasikines ralio atkarpas, šeštadienio rytas sportininkams pateikė tikrą „Italian Baja“ išbandymą – siauri, klaidūs ir fiziškai sunkūs ruožai, reikalaujantys maksimalaus susikalbėjimo tarp vairuotojo ir šturmano.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
„Sudėtingi ir techniški 120 greičio kilometrų. Navigacijoje – painu, trasos vietomis tokios siauros, kad su „Hilux“ vos išsitenkame. Pralenkėme vedliu važiavusį ekipažą, perėmėme tempą. Dabar – 45 minučių servisas, po kurio tą patį ruožą kartosime dar du kartus“, – komentavo B. Vanagas.
Pirmame greičio ruože sportininkus pasitiko ir tradicinis, žiūrovų pamėgtas Cantina di Rauscedo tramplynas. Tarp vynuogynų įsikūręs šuolis trasoje pasirodė pirmą kartą nuo 2018 metų ir pritraukė šimtus smalsuolių.
„Žiūrovams – labai gražu. Bet tie, kurie supranta fiziką, žino: ore automobilis negreitėja“, – šypsodamasis komentavo B. Vanagas, pabrėždamas, kad efektas akiai ne visada lygus sportiniam rezultatui.
Po pirmojo ruožo ekipažas išvyko į trumpą techninį aptarnavimą, o vėliau laukia dar du identiški greičio ruožai – tai reiškia, kad sportininkams teks įveikti dar per 200 km varžybinės distancijos.
FIA Europos bajų taurė susideda iš 9 etapų, vykstančių šiltuoju metų laikotarpiu. Po Italijos rikiuotėje seks etapai Vengrijoje ir Lenkijoje, tad geras rezultatas čia gali būti itin svarbus bendroje sezono kovoje.
Lietuvių tempas, tikslumas ir nuoseklumas rodo, kad net po komandos pokyčių ekipažas geba greitai susikalibruoti ir efektyviai varžytis su stipriausiais Europos visureigių pilotais. Kova Italijoje – dar nesibaigė, bet B. Vanago ir A. Paliukėno duetas – tarp realių pretendentų į pergalę klasėje.