Nors „Porsche“ savo kozirius atvertė dar prieš mėnesį, praėjusių metų čempionė „Toyota“ ir autsaidere tapusi „Audi“ delsė. Galiausiai, po bemiegių naktų ir intensyvių bandymų, viena tituluočiausių WEC dalyvių – „Audi“ – oficialiai pristatė atnaujintą „Audi R18 e-Tron Quattro“ bolidą.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

Palyginti su praėjusių metų modeliu, naujasis bolidas išsiskiria akivaizdžiai patobulinta aerodinamika. „R18 e-Tron Quattro“ gavo didesnes oro įsiurbimo angas, pakeistos formos ratų sparnus ir naujo dizaino priekinius žibintus, kuriuose integruota LED ir lazerių technologija.
Pokyčiai slypi ne tik išorėje. „LMP1“ klasės bolidas dabar sveria vos 870 kilogramų, o hibridinės jėgainės galia buvo padidinta iki 832 AG. Šią galią generuoja 4,0 litrų šešių cilindrų dyzelinis variklis (560 AG) ir galingas elektrinis motoras (272 AG).
Pasak „Audi“ komandos atstovų, atnaujinta jėgainė ne tik galingesnė, bet ir sunaudoja 2,5 % mažiau dyzelino bei yra ištvermingesnė. Patikimumas šiemet yra kertinis aspektas, kadangi pagal naujas taisykles, visos komandos per visą sezoną galės panaudoti tik penkis variklius.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!



