• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sinoptikams prognozuojant, kad artimiausiomis savaitėmis Lietuvoje laikysis šalčiai, kurie sieks net - 24°C laipsnius, didžiausias šalyje automatizuotų degalinių tinklas „Neste Oil“ ragina pasiruošti speigų bangai ir deramai pasirūpinti savo automobiliu. Esant ekstremaliai žemai temperatūrai, dyzelinu varomų automobilių savininkams specialistai pataria naudoti antrosios klasės arktinį dyzeliną, kuris neužšąla net iki - 32 °C temperatūrai.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Neste Lietuva“ generalinio direktoriaus Gintaro Macijausko, pastarųjų dienų orų prognozės neramina dyzelinių automobilių savininkus, todėl daugelis jų, artėjantiems šalčiams, ruošiasi pildamiesi antrosios klasės arktinį dyzeliną, kurio ribinė filtruojamumo temperatūra – 32 °C .

REKLAMA

„Jau dabar matome, kad antrosios klasės arktinio dyzelino pardavimai per pastarąsias dienas gerokai augo. Tokius degalus pilantys vairuotojai gali būti ramūs, jog užklupus šalčiams jų automobilis užsives ir jie sėkmingai pasieks numatytą kelionės tikslą“, – teigia G. Macijauskas.

Jis pataria vairuotojams prieš pilant degalus atkreipti dėmesį, kaip jis yra pažymėtas degalinėje. Arktinis antros klasės dyzelinas, kuris neužšąla iki -32 °C, remiantis Lietuvos įstatymais, degalinėse turi būti žymimas dviem snaigėmis. Jeigu dyzelinas pažymėtas viena snaige, jis užšąla esant -26 °C šalčiui.

REKLAMA
REKLAMA

„Deja, kai kurie degalų pardavėjai teigia, jog prekiauja arktiniu antros klasės dyzelinu, tačiau parduodamus degalus pažymi viena snaige. Todėl neaišku, kas iš tiesų yra parduodama ir pilama į vairuotojo automobilio baką. Savo ruožtu „Neste Oil“, jau daugelį metų žiemos sezonu siūlanti antros klasės arktinį dyzeliną, gali užtikrinti, jog degalinėse vairuotojai visuomet gaus degalus, tinkančius net esant šalčiausiems orams“, – pažymi „Neste Lietuva“ generalinis direktorius.

Anot G. Macijausko, pilant dyzeliną „Neste Oil“ degalinėse, vairuotojai taip pat gali būti tikri, kad variklį užves lengviau, nes dyzelinas yra su priedu „Futura“. Naudodami ypatingomis charakteristikomis pasižymintį arktinį antros klasės dyzeliną su priedu „Futura“, vairuotojai gali būti tikri, kad net šalčiausią žiemą variklis dirbs nepriekaištingai.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų