REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dinaminiai kelio ženklai, šviesoforai, uždegantys raudoną signalą, kai artėjantis automobilis viršija greitį, ir matuokliai, fiksuojantys per raudoną šviesoforo signalą važiuojančius automobilius – tai tik dalis priemonių, ką nuo rugsėjo eismo dalyviams žada Susisiekimo ir Vidaus reikalų ministerijos.

Dinaminiai kelio ženklai, šviesoforai, uždegantys raudoną signalą, kai artėjantis automobilis viršija greitį, ir matuokliai, fiksuojantys per raudoną šviesoforo signalą važiuojančius automobilius – tai tik dalis priemonių, ką nuo rugsėjo eismo dalyviams žada Susisiekimo ir Vidaus reikalų ministerijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nuo rugsėjo pirmos dienos pradeda veikti šviesoforai, tiek Karmėlavoje, tiek kitur, kurie, vairuotojams viršijant greitį, uždega raudoną šviesoforo signalą. Jeigu važiuojama 50 ar iki 50 km/h , dega žalias šviesoforo signalas, o jeigu virš 50 km/h, uždegama raudona šviesa, kad vairuotojas susimažintų greitį“, - spaudos konferencijoje pirmadienį sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis.

REKLAMA

Jis pripažino, kad, tokiu atveju, jeigu bus bent vienas vairuotojas, viršijantis greitį, užsidegs raudonas šviesoforo signalas, ir taip bus stabdomas visas srautas.

„Tokia sistema veikia beveik visose Europos šalyse, tai įvardijama kaip viena veiksmingiausių priemonių, ypač prie tokių vietų, kur yra mokymo įstaigos“, - teigė E. Skrodenis.

Jis taip pat įspėjo vairuotojus, kad, jeigu už šviesoforo matosi greičio matuoklis, reiškia, jis fiksuoja ir tuos automobilius, kurių vairuotojai važiuoja degant raudonam šviesoforo signalui.

REKLAMA
REKLAMA

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius nurodė, kad informacinės technologijos kaskart vis labiau bus naudojamos reguliuojant ir organizuojant transporto eismą. Ministras pirmiausia išskyrė sektorinius greičio matuoklius ir dinaminius kelio ženklus:

„Kelio ženklai galės keistis: pavyzdžiui, jeigu (leistinas – red.) greitis yra 70 km/h, tai pagal eismo intensyvumą, kelio temperatūrą ir kitas sąlygas, bus galima didinti ir mažinti leistiną greitį. Tai diegiama jau dabartiniuose kelių ruožuose, automagistralėse“, - kalbėjo R. Sinkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, kelio grioveliuose bus dedami davikliai, leidžiantys matuoti kelio dangos temperatūrą ir nuspręsti, ar kelias apledėjęs, ar jį reikia barstyti nedelsiant ir pan. Davikliai leis išmatuoti automobilių svorį ir įdiegti sektorinį greičio matavimą, kuomet nustatomas vidutinis automobilio greitis tam tikroje teritorijoje. Policijos generalinis komisaras Linas Pernavas nurodė, kad nuo rugsėjo policija labai aktyviai dirbs prie švietimo ir kitų ugdymo įstaigų, budės prie pėsčių perėjų ir sankryžų.

„Dirbsime ne vieni, o su savo socialiniais partneriais, Kaune – su policijos veteranais, Klaipėdoje – su skautų organizacijomis, į šį mūsų darbą įsijungė ir jaunieji policijos rėmėjai, švietimo ir ugdymo įstaigos. Pati policija organizuos daug įvairių priemonių rugsėjo mėnesį, viena iš jų – greičio kontrolė, kai taikysime nulinę tolerancijos ribą, t.y., viršijus greitį nors vienu km/h, bus taikomos sankcijos”, - sakė jis.

Anot L. Pernavo, visą rugsėjo mėnesį taip pat bus vykdomos priemonės, siekiančios išaiškinti neblaivius vairuotojus.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų