Prasidėjus rudeniui iššūkius mėgstantis dizaineris vėl stebina: jau nuo rugsėjo 20 dienos šalies parduotuvėse pasirodys jo ir vieno didžiausių sporto bei laisvalaikio drabužių gamintojų Rytų Europoje bendro darbo vaisiai – limituoto tiražo kolekcija „Robert Kalinkin x Audimas“.
Sudėtingas konstrukcijas ir kirpimus, apgalvotą asimetriją, ryškias ir lengvai atpažįstamas detales mėgstantis dizaineris šįkart atsigręžė į žmogaus santykį su gamta. Tirpstantys ledynai, deganti lava, citrinžolių laukai – tai pirmapradė gamtos jėga.
Užburianti, pavojinga, tačiau ištikima pati sau. Šie vaizdiniai evoliucionavo į laisvalaikio kolekciją, kurios pagrindas – patogūs, prie kūno prisitaikantys drabužiai, atkartojantys laukinei gamtai būdingas linijas, raštus ir faktūras.
„Tai laisvalaikio drabužiai, skirti aktyviam miestiesčiui. Šįkart pasitelkėme audinius, kurių įprastai savo kolekcijose nenaudojame. Šalia medvilnės ir viskozės atsirado tencelis – naujas, dar nedaugeliui žinomas audinys, kuris itin maloniai liečiasi prie kūno. Norėjome, kad drabužiai būtų patvarūs, tamprūs, ne lengvai susidėvintys, leidžiantys kvėpuoti odai, tokie, kuriuos norėtųsi vilkėti kasdien. Patys su žmona juos ant savęs testavome ištisą pusmetį“, – pasakoja R. Kalinkinas.
Naujoji kolekcija puikiai tiks pasivažinėjimams miesto dviračiu, savaitgalio išvykoms, pasivaikščiojimams ar lengvam sportui.
Joje – besikeičiančių augalų, žemės, ledo ir vandens paviršiaus faktūrų atspaudais dekoruotos suknelės, palaidinės, tamprės, kepurės, natūralių – juodų, pilkų, bordo, tamsiai žalių – atspalvių kelnės, džemperiai, striukės. Visus modelius jungianti idėja – miesto žmogaus judėjimas išvien su gamta.
„Kaskart rinkdamas spalvų gamą galvoju apie sezoną ir žmogų, kuris vilkės drabužį. Juk kiekvienas nori, kad jo aprangos dalys būtų lengvai pritaikomos, nesudėtingai derinamos su kitų ženklų drabužiais. Šįkart nemažai juodos spalvos – ji bazinė garderobe, pats ją labai mėgstu, o ir vartotojų pasirinkimo statistika kalba pati už save. Akcentų nedaug, tačiau jie ryškūs, funkcionalūs. Tiems, kurie ieškos dominuojančios spalvos savo aprangai, patiks sodri bordo“, – sako dizaineris.
Nors kolekcijoje ryškūs gamtos motyvai, įvaizdinė fotosesija buvo kuriama industriniame fone. R. Kalinkinas sako, kad tokį kontrastą diktuoja aplinka, kurioje gyvename: „Betonas, stiklas, akmuo – visa tai mieste matome aplink save. Gamta – tai ko labai norime, stengiamės priartėti. Siekiame šių elementų sintezės. Apskritai, gamta yra neišsenkantis kūrybos šaltinis, o jos įkvėpti rūbai labai tinka miesto kontekste.“
Mados dizainerių ir sporto prekės ženklų bendradarbiavimas užsienyje populiarus jau kelis metus. Sėkmingas kūrybines koloboracijas yra pristatę tokie pasaulinio garso vardai, kaip „Puma“ su Mihara Yasuhiro, Alexander McQueen, „Adidas“ su Stella McCartney, Jeremy Scott, Rick Owens, Mary Katrantzou, „Nike“ su Riccardo Tisci, Pedro Lourenço ir kt. „Audimas“ Lietuvoje iki šiol jau yra pristatęs savo koloboracijas su tokiais dizaineriais, kaip Juozas Statkevičius, Sandra Straukaitė, Kristina Kalinauskaitė.
Limituoto tiražo kolekcija „Robert Kalinkin x Audimas“ parduotuvėse Lietuvoje – nuo rugsėjo 20 dienos. Išankstinė prekyba internetu – nuo rugsėjo 6 dienos www.audimas.lt ir www.robertkalinkin.com