Švedijos nebrangių, bet madingų drabužių parduotuvių tinklas H&M ketvirtadienį pristato savo naujausią dizainerio kolekciją, kurią šį kartą sukūrė italas Roberto Cavalli (Robertas Kavalis), garsėjantis seksualumą ir moteriškumą atskleidžiančiais kūriniais.
Vyrams ir moterims skirtos kolekcijos drabužių bus galima įsigyti rinktinėse H&M parduotuvėse visame pasaulyje. Kai kuriuos daiktus taip pat bus galima įsigyti internetu Šiaurės valstybėse, Austrijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose.
Prieš 60 metų įsteigta H&M, siūlanti dideles madingų drabužių nedidelėmis kainomis kolekcijas, sulaukė sėkmės visame pasaulyje.
Prieš trejus metus ji padarė revoliuciją masėms skirtos mados srityje - ėmė laikytis naujos koncepcijos pasirašyti kontraktus su garsiausiais mados dizaineriais, kad jie kurtų specialias kolekcijas šiam parduotuvių tinklui.
Pirmiausia, 2004 metų lapkritį, buvo pasikviestas "Chanel" Karlas Lagerfeldas, o paskui H&M dirbo Stella McCartney (Stela Makartni), "Viktor & Rolf" ir Madonna (Madona).
H&M niekada neskelbė, kiek pajamų gauna už tas unikalias kolekcijas, bet tie specialiomis etiketėmis pažymėti drabužiai iš parduotuvių lentynų dingsta per kelias dienas.
Pasikvietusi Roberto Cavalli kompanija žengia dar vieną drąsų žingsnį - siūlo drabužius ir didesnėmis kainomis, nei yra įpratę dauguma H&M pirkėjų. Tarp tų brangesnių drabužių yra auksiniais žvyneliais puošta vakarinė suknelė už 1 998 kronas (745 litus).
Naujoji kolekcija, kuri suskurta turint omenyje ateinančias šventes, išsiskiria gyvūnų kailių raštais, blizgučiais, perlais ir skeltukais. Joje yra 20 drabužių vyrams ir 25 - moterims, taip pat - apatiniai drabužiai ir aksesuarai.
Kolekcijos pristatyme Romoje spalio 25 dieną dalyvavo Holivudo karalienės Sharon Stone (Šaron Stoun) ir Halle Berry (Heil Beri).