Specialiai Lietuvos kino prodiuseriams ir kitiems industrijos dalyviams bus skirta pirmoji konferencijos diena „Zero Day“. „Tądien temos bus aktualios Lietuvos kino rinkai – konferencijos svečiai išgirs įvairių būdų, kaip pritraukti investicijas filmo kūrimui, kaip pasinaudoti technologijų startuolių patirtimi kino versle. Bus nagrinėjami sėkmingi ir nesėkmingi alternatyvūs lėšų rinkimo pavyzdžiai, o rinkodaros profesionalai pasakos, kaip įtaigiai ir originaliai pristatyti kino projektus“,– sako renginio koordinatorė Rita Stanelytė.
Antroje konferencijos „Meeting Point – Vilnius“ dalyje bus pristatyta išsami Europos kino auditorijos tyrimo ataskaita, padėsianti prodiuseriams orientuotis apsibrėžiant ir kuriant filmų auditoriją. Kino rinkodaros specialistai iš Danijos „The Einstein Couple“ pristatys savo pernykštį darbą su skandalinguoju Larso von Triero filmu „Nimfomanė“. Ne tik ši juosta, bet ir jos reklaminė kampanija turėjo didelį atgarsį, todėl bus ypač įdomu pasiklausyti žmonių, tiesiogiai prisidėjusių prie filmo kūrybinės strategijos.
Kaip ir kasmet, konferencija „Meeting Point – Vilnius“ nepamirš ir vystomų kino projektų viešinimo. Vaidybiniai, dokumentiniai ir animaciniai Lietuvos filmų projektai kartu su kitų Baltijos šalių bei Baltarusijos, Ukrainos, Moldovos, Gruzijos, Armėnijos ir Azerbaidžano nebaigtais kino darbais specialių seansų ir specialios prezentacijos metu bus pristatomi tarptautinei publikai: filmų platintojams, pardavimo agentams, festivalių programų sudarytojams. Savo dalyvavimą jau patvirtino Berlyno, San Sebastiano, Roterdamo, Venecijos, Gioteborgo, Transilvanijos, Maskvos tarptautinių kino festivalių programų rengėjai.
Tris dienas vyksiančios konferencijos „Meeting point – Vilnius“ programa – jau netrukus, o lietuvių kino prodiuseriai registruoti nebaigtus projektus peržiūrai gali jau dabar adresu http://kinopavasaris.lt/lt/meeting-point-vilnius.