• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Farmacijos kompanija TEVA organizavo švietėjišką kampaniją ir agentūra Egonomics sukūrė bei realizavo įdomų sumanymą. Taip gimė interaktyvus erekcijos muziejus! Užbėgdamas už akių norių pasakyti, kad filmavimas vyko Vilniuje!

REKLAMA
REKLAMA

Agentūrai atiteko įdomi ir netriviali užduotis. Tikslinei auditorijai, vyrams 35+, reikėjo papasakoti, kaip daugybė erekciją gerinančių “būdų” veikia realią erekciją!

REKLAMA

Trumpai tariant, tikslas buvo rasti tokią pateikimo ir turinio formą interaktyviajai istorijai, kuri iš vienos pusės papasakotų apie visus žmonijos kovos dėl erekcijos kokybės aspektus, o iš kitos – padarys tai nenuobodžiai ir išlaikys tikslinės auditorijos dėmesį!

Interaktyvus erekcijos muziejus

Egonomics: “Idėja per istorijos prizmę parodyti vyrišką pasididžiavimą ir jo įtaką žmonijos vystymuisi aplankė mus gan greitai. Taip buvo sugalvotas muziejus. Tuo pačiu metu tapo akivaizdu, kad geriausia šios idėjos pateikimo forma bus interaktyvi video ekskursija. Mes nusprendėme nusiųsti mūsų tikslinę auditoriją pasivaikščioti po sales kartu su žavinga gide ir persikelti iš vienos epochos į kitą vieno click’o dėka, panerti į įvairių epochų ir kultūrų atmosferą. “

REKLAMA
REKLAMA

Erekcijos muziejus

Filmavimas vyko Vilniuje, buvo panaudoti tiek realūs unikalių senovinių pastatų interjerai, tiek originalios dekoracijos. Dėl pagrindinio (gido) vaidmens kovojo daugiau nei 20 aktorių, o į ispaniškos muselės vaidmenį pretendavo ~10 vabzdžių… Per kelias savaites erekcijos muziejus priėmė daugiau nei 42000 turistų. Šiuo metu jame atidarytos penkios salės, o kiekvienoj salėj apart pagrindinės ekspozicijos smalsiųjų lankytojų laukia ir “paslėpti” eksponatai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Interaktyvusis erekcijos muziejus

Ivanas Lagizovas (Иван Лагизов): “Mūsų naujojo projekto užduotis – ne tiek linksminti vyrų auditoriją, kiek išsklaidyti klaidingas nuomones ir pasidalinti faktais apie erekciją ir jos kokybę gerinančius būdus”.

REKLAMA

Apsilankyti muziejuje: Interaktyvusis Erekcijos Muziejus

Kūrybinė grupė:

Ирина Ковальчук — Marketing Team Leader, BU RX Иван Лагизов – Brand Manager, BU RX, Dinamiko Эльвира Аббясова – Junior Brand Manager, BU RX, Dinamiko

Agentūra: Egonomics

Creative Director: Зураб Джиджилава Copywriter: Коба Микеладзе Art Director: Мария Эльконина Account Director: Василий Савельев

Production: Art Box

Line Producer: Kęstutis Drazdauskas Producer: Urtė Vaicekauskaitė Operator: Vitalius Kiselius Production Designer: Jurgita Gerdvilaitė Stage Director: Зураб Джиджилава

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų