Renginių vedėjas A. Burba savo „Instagram“ paskyroje jau kurį laiką dalijasi vaizdo įrašais, kuriuose, pasitelkus DI, „atgimsta“ garsūs Lietuvos ir pasaulio veikėjai – nuo Jungtinės Karalystės karaliaus Karolio III iki reperio Snoop Doggo.
Nors tokie vaizdo įrašai sulaukė nemažo dėmesio, daugiausiai reakcijų ir diskusijų sulaukė DI pagalba atkurti jau iškeliavę lietuvių mylimi menininkai – Stasys Povilaitis ir Vytautas Šapranauskas.
Viename vaizdo įraše matomas atkurtas Stasio Povilaičio veidas ir balsas, kuriuo jis kreipiasi į gerbėjus, išreiškia ilgesį ir net pagiria patį A. Burbą.
Tuo tarpu Vytautas Šapranauskas vaizdo įraše dalijasi, kaip pasiilgo scenos ir žiūrovų.
Šis įrašas sulaukė daugiau nei dviejų tūkstančių „patiktukų“ „Instagram“ platformoje.
Nors po tokiais vaizdo įrašais netrūksta palaikančių komentarų, toks turinys priimtinu pasirodė ne visiems. Į jį dėmesį atkreipė renginių vedėjas Karolis Tiškevičius, socialiniuose tinkluose viešai išsakęs kritiką. Neigiamai į tai sureagavo ir dalis internautų – pasipiktinę, kad A. Burba esą naudojasi mirusiųjų atminimu asmeniniam populiarumui kelti.
„Jauskit ribas“, „Jei mano tėtį kas taip padarytų, man būtų labai liūdna. Man tai nepagarbu“, „Nesuprantu, kodėl biznis daromas mirusio žmogaus sąskaita. Lai jis ilsisi ramybėje“, „Leiskit žmogui ilsėtis ramybėje, b***. Jokios pagarbos“, – po vaizdo įrašais matomos ir tokios piktos replikos.
Pasisakė pats renginių vedėjas
Tuo tarpu pats A. Burba portalui tv3.lt teigė, kad jo kuriamas turinys daugumai sukėlė teigiamas emocijas, o pasipiktino tik kruopelytė.
„Žurnalistai sureagavo į vieno žmogaus, liūdnai pagarsėjusio savo rasistiniais pasisakymais ir kitų žmonių įžeidinėjimu, komentarą jo asmeniniame FB puslapyje. Nors tikrai vyriška būtų buvę man paskambinti ar parašyti. Visuomet vertinu konstruktyvią kritiką ir, jei esu neteisus, visuomet pasiruošęs atsiprašyti. Prieš mokant kitus, reikėtų pasižiūrėti kaip pats vedi savo gyvenimą, o jei jam šlykštu, patarčiau mažiau žiūrėti į veidrodį, iš karto pasijus geriau.
Kas liečia sukurtus vaizdo klipus, tai jų tikslas buvo priminti žmonėms, kokie nuostabūs jie buvo ir kiek daug gerų emocijų jie mums dovanojo. O dirbtinis intelektas nors trumpam leidžia vėl juos pajusti. Mes gyvename laisvoje šalyje, kur kiekvienas galime savaip interpretuoti mūs supantį pasaulį. Vieni kuria dainas, kažkas piešia paveikslus. Aš dirbtinio intelekto pagalba noriu kurti žmonėms geras emocijas. Tikrai neturėjau tikslo kažką įžeisti ar įskaudinti, jei taip atsitiko, nuoširdžiai atsiprašau“, – teigė A. Burba. A. Burba čia pasidalijo ir vieno iš instagrame publikuoto vaizdo įrašo statistika. Jis atkreipė dėmesį, kad net 5 tūkst. žmonių po vaizdo įrašu paspaudė patiktuką.
„Labai aišku, kokiam kiekiui žmonių tai nepatiko, o kokiam tai patiko. Aš negaliu sustabdyti heito, tokia žmonių teisė. Bet Jūs žurnalistai, savo straipsniais ir formuojate kaip žmonės priims vieną ar kitą informaciją. Aš analizavau šimtus DI sprendimų, kol radau unikalius sprendimus. Ir kai per savo renginius matau žmonių reakcijas, suprantu, jog tai daro mane unikaliu renginių vedėju, kas greičiausiai ir nepatiko mano kolegai, paleidusiam į mane kritikos strėles. Esu paruošęs dar ne vieną įdomų video. Tikiuosi žmonėms patiks“, – sakė jis.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!