REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
11
Vilniaus „Akropolis“  (nuotr. bendrovės)

Didžiausias Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centras Vilniaus „Akropolis“ 2019 m. rugsėjį pasitiks visiškai atsinaujinęs. Bus pristatyta 10 naujų prekių ženklų ir daugiau nei 30 naujausių parduotuvių koncepcijų, tarp jų – didžiausios „Zara“ bei „Maxima XXX“ parduotuvės Lietuvoje.

11

Didžiausias Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centras Vilniaus „Akropolis“ 2019 m. rugsėjį pasitiks visiškai atsinaujinęs. Bus pristatyta 10 naujų prekių ženklų ir daugiau nei 30 naujausių parduotuvių koncepcijų, tarp jų – didžiausios „Zara“ bei „Maxima XXX“ parduotuvės Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2019 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40 000 kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto – jo dydis prilygsta penkioms futbolo aikštėms, o investicija sieks 14 mln. eurų.

REKLAMA

Įgyvendinant šį projektą prekybos centras nebus uždarytas nė vienai dienai.

Lankytojų patogumui bus atnaujintas ir alėjų interjeras, sukurta inovatyvi nuorodų ir informacijos sistema.

Pirmieji atsinaujinančio Vilniaus „Akropolio“ pokyčiai jau prasidėjo. Atidarytas moderniausias Lietuvoje „Samsung“ salonas, jaunatviška „Orsay“ drabužių parduotuvė, skirta madai neabejingoms merginoms ir moterims.

REKLAMA
REKLAMA

Gegužę Vilniaus „Akropolyje“ bus atidaryta pirmoji Baltijos šalyse namų ir apatinių rūbų prekės ženklo „Oysho“ parduotuvė, priklausanti didžiausiai pasaulyje mados kompanijai „Inditex“, kuri valdo vienus žymiausių prekės ženklų, įskaitant „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“ bei „Uterqüe“. Šiuo metu visame pasaulyje veikia daugiau nei 7400 „Inditex“ kompanijai priklausančių parduotuvių.

Vasaros pabaigoje Vilniaus „Akropolyje“ duris atvers „Superdry“ parduotuvė. Šis britų prekės ženklas jau tapo mados kultu, siūlančiu išskirtinio dizaino ir kokybės drabužius bei aksesuarus, tarpusavyje jungiančius senovinį „Americana“ stilių su japonų kultūros įkvėpta grafika.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš rudens sezoną „Akropolyje“ parduotuves atidarys ir pasaulinio garso prekių ženklai: „Calvin Klein Underwear“ bei „Tommy Hilfiger“.

„Klientų poreikiai ir lūkesčiai sparčiai keičiasi – prekybos centre šiandien tikimasi ne tik patogiai apsipirkti, bet ir smagiai praleisti laiką, rasti didelę ne tik prekių, bet ir pramogų įvairovę. Kinta požiūris į prekių ženklus ir būdai, kaip žmonės jas išsirenka ir įsigyja. Atnaujintame Vilniaus „Akropolyje“ atsispindės naujausios prekybos ir pramogų centrų tendencijos“, – sako bendrovės „Akropolis Group“ valdybos pirmininkė Saulė Zabulionytė.

REKLAMA

Kitais metais „Akropolyje“ lankytojų lauks didžiausia šalyje naujausios koncepcijos „Zara“ parduotuvė, kuri po atnaujinimo darbų dvigubai, iki 3000 kv. m, išplės savo prekybinį plotą.

Beveik dvigubai padidės ir „Reserved“ parduotuvė, kuri priklauso vienam sparčiausiai Baltijos šalyse augančių mados tinklų LPP, valdančių „Cropp“, „House“, „Sinsay“ ir „Mohito“ prekių ženklus.

Vykdant pokyčius daug dėmesio bus skirta lankytojų galimybėms rinktis prekes, paslaugas ir laisvalaikį. Todėl atsinaujins kino salės bei bendrosios erdvės, šviežius skonius siūlys naujos kavinės ir restoranai. Vilniaus „Akropolyje“ bus sukurta centrinė poilsio zona, suformuota renginių erdvė, bus moderniais garso ir apšvietimo sistemų sprendimais praturtinta naujausia šalyje Ledo Arena.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų