Gerokai išsipūtusias kainas ne tik turguje, bet ir kavinėse ar restoranuose savo kailiu patyrė net ekonomistas Gitanas Nausėda. Jis tikina, jei gyventojai per daug nesipriešina ir tyli, pardavėjui yra stimulas kainas kelti. Tačiau kiti ekspertai siūlo nepamiršti – esą įkandin kainų didėja ir žmonių atlyginimai.
Po euro įvedimo kaip ant mielių kainos ėmė didėti ir grožio salonuose bei kirpyklose – čia jos apvalinamos žmonių nenaudai. Pasak ekonomistų, nors ir pastebime kainų pokyčius parduotuvėse, restoranuose ar grožio salonuose, visų jų esą nereikėtų sieti tik su euro įvedimu. Tam įtakos turėjo ne tik pirmą šių metų ketvirtį daugiau nei 5 procentais didėjantys atlyginimai privačiame sektoriuje, bet ir minimalios mėnesio algos kėlimas.