REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims ir Suomijai Rimanto Mažulio teigimu, mažmenininkai aktyviai diegia elektronines kainų etiketes, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims ir Suomijai Rimanto Mažulio teigimu, mažmenininkai aktyviai diegia elektronines kainų etiketes, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 „Jaučiame sujudimą, susijusį su artėjančiu 2025 metais įsigaliosiančiu draudimu prekybos vietose eksponuoti rūkalus. Prekybos sektoriaus atstovai, kuriems aktualus šių produktų pardavimas, tiria priemones ir būdus, kaip tinkamai vykdyti įstatymo reikalavimus ir kaip tą procesą savo parduotuvėse išlaikyti našų bei patogų pirkėjams“, – teigė R. Mažulis.  

REKLAMA

Pasak jo, vienas būdų – tabako produktus atiduoti klientams automatizuotuose įrenginiuose, o parduoti juos tiek įprastose, tiek ir savitarnos kasose. Jau keli didieji prekybininkai bando šią technologiją savo parduotuvėse.

2023 metais, palyginti su 2022-aisiais, „StrongPoint“ pardavimo pajamas Baltijos šalyse padidino 10 proc. ir pasiekė 22 mln. eurų. 2022 metais parduota įrangos už 18,8 mln. eurų. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų