„Jaučiame sujudimą, susijusį su artėjančiu 2025 metais įsigaliosiančiu draudimu prekybos vietose eksponuoti rūkalus. Prekybos sektoriaus atstovai, kuriems aktualus šių produktų pardavimas, tiria priemones ir būdus, kaip tinkamai vykdyti įstatymo reikalavimus ir kaip tą procesą savo parduotuvėse išlaikyti našų bei patogų pirkėjams“, – teigė R. Mažulis.
Pasak jo, vienas būdų – tabako produktus atiduoti klientams automatizuotuose įrenginiuose, o parduoti juos tiek įprastose, tiek ir savitarnos kasose. Jau keli didieji prekybininkai bando šią technologiją savo parduotuvėse.
2023 metais, palyginti su 2022-aisiais, „StrongPoint“ pardavimo pajamas Baltijos šalyse padidino 10 proc. ir pasiekė 22 mln. eurų. 2022 metais parduota įrangos už 18,8 mln. eurų.