„Vartotojų įpročių tyrimą atliekame nuo euro įvedimo ir visus šiuos metus pirkėjų nuotaikos gerėja – šventiniam stalui jie ketina išleisti vis daugiau. (...) Nežinau, dėl ko tiksliai, ar dėl to, kad žmonės yra pasiryžę išleisti daugiau šventėms, ar dėl to, kad mes pasiūlome platesnį asortimentą“, – šią savaitę sakė vieną didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje „Maxima“ valdančios bendrovės „Maxima LT“ vadovė Kristina Meidė.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė sako, kad įvedus eurą, pirkėjai prieš Velykas išleidžia kiek daugiau, nei anksčiau.
„Paties pirkėjo krepšelio dydžio negaliu atskleisti, bet pirkėjo per šventes išleidžiama suma kelerius metus nesmarkiai, tačiau šiek tiek didėja. Pastebime, kad pirkėjai nuperka mažiau maisto, tačiau ieško jo aukštesnės kokybės ir brangesnių produktų“, – BNS sakė „Rimi“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė.
Pasak jos, būtent brangesni maisto produktai ir augantys ne maisto prekių pardavimai didina pirkėjų išlaidas prieš Velykas.
Prekybos tinklo „Iki“ atstovė mano, jog šiemet, kaip ir dvejus pastaruosius metus, pirkėjų išlaidos prieš Velykas turėtų augti.
„Palyginus 2015 ir 2016 metų Velykinį laikotarpį, pirkinių krepšelis didėjo nesmarkiai, keliais procentais. Kalbėti apie šių metų pardavimų rezultatus būtų dar anksti, kadangi kaip ir kasmet, didysis apsipirkimas prasideda tik savaitę prieš Velykas. Bet kokiu atveju, šventiniu periodu pirkėjų krepšelis visuomet auga, todėl mūsų prekybos tinklo parduotuvės ruošiasi aktyvesnei prekybai“, – BNS sakė tinklo atstovė spaudai Berta Čaikauskaitė.
Statistikos departamento duomenimis, nuo euro įvedimo 2015 metų pradžioje iki šių metų vasario visi maisto produktai pabrango 4,6 proc., iš jų pienas, sūris ir kiaušiniai – 3,5 proc., duona – 0,7 proc., mėsa – 1 proc., žuvis – 8,6 proc., vaisiai – 10,7 proc., o daržovės – 20,9 procento.