Švedai sugebėjo per kiek daugiau nei pusę metų pritraukti daugiau nei 2 mln. savo paslaugos vartotojų – muzikos internetu klausytojų. Švedijoje įkurta, bet Londone būstinę turinti interneto tarnyba „Spotify“ per dieną pritraukia daugiau nei 50 tūkst. naujų vartotojų.
Vartotojai, t.y. klausytojai, gali rinkos nemokamą reklamos išlaikomą paslaugos versiją, kur į transliacijas įtraukiamos garso reklamos kaip įprasta radijo stotyse, arba mokėti 9,99 svarų sterlingų per mėnesį už versiją be reklamos, geresnės kokybės muziką ir papildomą turinį. Savo kataloguose „Spotify“ turi daugiau nei 6 mln. legalių muzikos kūrinių.
Kol kas paslauga galima naudotis tik kai kuriose Europos šalyse, kur „Spotify“ iš autorinių teisių savininkų ir agentūrų turi įsigijusi teises transliuoti muzikos kūrinius. Tačiau veiklos teritorija nuolat plečiama. Tokiu būdu švedai planuoja sukurti milijardo dolerių vertės bendrovę. Apie jų planus - „Guardian.co.uk“ straipsnyje.