• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar žiemą kulminaciją pasiekusiame „Labas kontrakto“ ir „Tele2“ reklaminiame kare, kai buvusi pastarųjų klientė Ugnė teigė, kad perėjusi pas pirmąjį sutaupė 70 litų. Konkurencijos taryba pradėjo spręsti reklamos atitikimą reikalavimams, o „Bitė“ ir „Eurocom“, kurie valdo „Labas“ prekės ženklą, atstovai taip ir neatsakė, iš kur tiksliai susidaro tokia sutaupyta suma. Šiandien „Labas“ atstovai atsiprašo.

REKLAMA
REKLAMA

„Neseniai mobiliojo ryšio operatorių reklamos sukėlė daug sumaišties. Labai apmaudu, kad į visa tai buvo įtraukta mūsų klientė. Atsiprašome už tai, kad „Labas konktrakto“ reklamose skaičiai, kiek sutaupo mūsų klientė, buvo netikslūs“, savo pranešime teigia „Labas kontrakto“ komanda.

REKLAMA

„Pripažinti savo klaidas yra svarbu. Tarti „atsiprašau“ ryžtasi stiprūs ir brandūs prekės ženklai. Pavyzdžiui, „Nokia“, kai paaiškėjo, jog reklaminį klipą apie naujas telefono vaizdo kameros galimybes filmavo profesionalia įranga, o ne pačiu telefonu, kaip buvo sukurtas įspūdis reklamoje. Taip pasielgė ir „Apple“ po to, kai išleido iš pagrindų atnaujintą „Maps“ programėlę su itin daug klaidų ir veikusią ne taip, kaip turėtų“, – savo poziciją kontekste taikė kompanija.

REKLAMA
REKLAMA

„Labas kontrakto“ komanda pripažįsta kaltę, tačiau toliau remiasi klientų nuomone ir savo patirtimi, vertindami paslaugų kainas.

„Žvelgiant į ateitį, „Labas kontrakto“ misija nesikeis. Ir toliau kviesime vartotojus rinktis „Labas kontrakto“ paslaugas ir sumažinti išlaidas mobiliajam ryšiui“, – rašoma pranešimo pabaigoje.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų