1841 – šį trumpąjį telefoną numerį verta įsidėmėti visiems, kuriuos domina Europos Sąjungos (ES) bei nacionalinė parama žemės ūkiui, kaimo plėtrai ir žuvininkystei. Būtent trumpuoju numeriu skambinančius žmones nuo šiol konsultuoja Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (NMA) Informacijos teikimo skyriaus specialistai.
Tiesa, tebeveikia ir senasis konsultacijų numeris – (8-5) 252 6999, kuriuo paskambinus bus konsultuojama tais pačiais klausimais.
Atsako į rūpimus klausimus
Kaip ir iki šiol, Informacijos teikimo skyrius sudarys maksimalias galimybes ūkininkams ir kitiems ES paramos gavėjams gauti visapusišką informaciją apie NMA administruojamas paramos programas.
Paskambinę trumpuoju numeriu jie gali gauti visą jiems aktualiausią informaciją apie paramą pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. programos (KPP) priemones: kokie reikalavimai keliami siekiant gauti paramą, kokius dokumentus reikia pateikti kartu su paraiška, kaip įvykdyti visus keliamus įsipareigojimus ir pan.
Informacija teikiama ir apie kitas NMA administruojamas paramos programas: tiesiogines išmokas, Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 20072013 m. veiksmų programos, nacionalinės paramos priemones, taip pat paramą bitininkystei, kvotas. Į Informacijos teikimo skyrių galima kreiptis ir dėl paramos pagal praeitų finansinių laikotarpių programas.
Taupys skambinančiųjų laiką
Trumpojo telefono meniu supaprastintas: paskambinus automatinis atsakiklis pasiūlys pasirinkti vieną iš trijų KPP krypčių.
Konsultantus interesantas gali prisišaukti nuspausdamas atitinkamus telefono skaičius. Nuspaudus vienetą interesantas bus sujungtas su agentūros specialistu, konsultuojančiu dėl tiesioginių išmokų. Nuspaudus dvejetą, bus teikiama informacija apie pateiktas paraiškas, veiklos planus.
Jeigu klausiantysis dar nepasirenka, sakykime, turi klausimų dėl pirkimų ar kitokių, ko neįvardija atsakiklis, tada spaudžiamas trejetas.
Jei žmogus nuspaus ir ne tą numerį, jis bus konsultuojamas. Mat specialistai Informacijos teikimo skyriuje yra pasiskirstę pagal KPP priemones.
Jei klausimas bus keblesnis ir atsakyti į jį reikia daugiau informacijos, interesantas iškart sujungiamas su kolega.
Taigi žmogui nereikia kito telefono numerio ieškoti, gaišti laiką: vienąkart paskambinęs jis gauna reikiamą informaciją.
Įrašinėjama klientų labui
Paskambinęs klientas išgirsta, jog jo pakalbis bus įrašinėjamas. Jei nesutinka, siūloma apsilankyti centrinėje būstinėje.
Pokalbiai įrašinėjami siekiant išlaikyti bei pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, todėl skambinančiam nereiktų bijoti, kad įrašas bus neteisėtai panaudotas. Tai daroma tik kliento labui.
Būna įvairių situacijų – konsultuojantis specialistas gali būti užimtas, tuo metu konsultuojantis telefonu kitą pareiškėją. Tokiu atveju interesantui siūloma arba perskambinti dar kartą, arba jam vėliau paskambina patys agentūros konsultantai.
Yra ir išimtinių atvejų. Pavyzdžiui, jeigu pasirašyta paramos sutartis, reikia pakelti bylą, pažiūrėti specialius įsipareigojimus. Tokiu atveju klausėjas gali būti sujungtas su specialistu arba Informacijos teikimo skyriaus specialistas išsiaiškins informaciją ir ją pareiškėjui suteiks vėliau.
Be abejo, jei žmogus turi labai jau daug klausimų, nori sužinoti apie labai daug paramos programų arba jam reikia pateikti dokumentus, arba tiesiog pasikonsultuoti su specialistais, jis atvažiuoja.
Yra ir išimtinų atvejų, siejamų su paramos administravimu. Tokiu atveju vien telefoninės konsultacijos bus maža.
Sulaukia vis daugiau skambučių
Konsultacija telefonu yra viena populiariausių priemonių. Pavyzdžiui, praėjusiais metais agentūra gavo 305 paklausimus elektroniniu paštu, šiemet – 563; praėjusiais metais į centrinę būstinę buvo atvykę 228 interesantai, šiemet – 592.
Tuo tarpu Informacijos teikimo skyriaus specialistai praėjusiųjų metų rugpjūtį sulaukė 3102 skambučių, šiemet – net 4161.
* Trumpuoju numeriu gali skambinti visi telekomunikacijų bendrovių „Omnitel“, „Bitės“, „TELE2“ ir „TEO“ klientai. Skambutis apmokestinamas pagal operatoriaus taikomus tarifus. Išsamesnė informacija skelbiama mūsų interneto svetainėje www.nma.lt, skiltyje „Asmenų konsultavimas“.
* Trumpuoju numeriu su NMA specialistais galima susisiekti: pirmadieniais ir trečiadieniais nuo 8 val. iki 18 val., antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val., išskyrus pietų pertraukas nuo 12 val. iki 12.45 val.
Neturintiems galimybės paskambinti yra sudaryti kiti būdai, kaip gauti visą reikalingą informaciją apie NMA administruojamą paramą. Klausimus galite užduoti ir el.paštu ([email protected]) arba specialioje NMA interneto svetainės (www.nma.lt) rubrikoje „Užduokite klausimą“.
* Specialistai mielai pakonsultuos ir tiesiogiai atvykus į NMA centrinę būstinę Vilniuje (Blindžių g. 17). Atvykti galite bet kuriuo Jums patogiu metu darbo laiku.
Nuo šiol NMA specialistai konsultacijas teikia trumpuoju telefono numeriu 1841.