REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečios kartos „Toyota Yaris“ debiutavo 2010-aisiais ir buvo gaminama iki pat praėjusių metų. Kodėl šis modelis taip ilgai išsilaikė prekyboje, naudotų automobilių apžvalgoje bandė išsiaiškinti „Autopiloto“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

Trečios kartos „Toyota Yaris“ debiutavo 2010-aisiais ir buvo gaminama iki pat praėjusių metų. Kodėl šis modelis taip ilgai išsilaikė prekyboje, naudotų automobilių apžvalgoje bandė išsiaiškinti „Autopiloto“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA

„Yaris“ neatkreipia dėmesio išskirtinėmis detalėmis, tačiau šio automobilio paprastumas ir diskretiškumas daug kam patinka, o vairuotojai, kuriems reikia tiesiog važiuoti, į blankią išvaizdą nekreipia dėmesio.

„Tokių „Toyota Yaris“ savininkai, kalbėdami apie šio automobilio gedimus, dažniausiai skundžiasi tuo, kad tai labai nuobodus automobilis – jis tiesiog negenda. Tai yra labai paprastas ir patikimas automobilis, kurį turėdami, jūs tiesiog pamiršite kelią į servisą“, – sakė V. Kudarauskas, tačiau atkreipė dėmesį, kad geriau rinktis modelį su dyzeliniu varikliu, nes viena dažniausių problemų yra užsikemšantys EGR vožtuvai.

Nors „Yaris“ ir nedidelis, tačiau tai gana erdvus automobilis, vietos čia pakaks net ir aukštesniems žmonėms. Automobilio interjeras kokybiškas ir paprastas, gal net kiek per paprastas ir gali pasirodyti nuobodus. Salone vyrauja tik juodas ir pilkas plastikas, tiesa – surinktas labai kokybiškai. Taip pat diskomforto suteikia kietos sėdynės, už kurias vairuotojo nugara tikrai nepadėkos.

REKLAMA
REKLAMA

Dažnas „Yaris“ turi lietimui jautrų ekraną, kuris reaguoja į paspaudimus greitai ir dažniausiai iš pirmo karto, netgi liečiant su pirštine. Automobilio salone galima rasti ir „Sport“ mygtuką. Tiesa, jis visiškai nereikalingas ir jį panaudosite nebent norėdami padidinti degalų sąnaudas.

REKLAMA

Kalbant apie variklius, tikėtina, kad ieškodami „Yaris“ daugiausiai rasite tokių, kurie turi 1,3 l benzininį variklį arba hibridą su 1,5 l varikliu. Tiesa, hibridas mažiau galingas ir turi apie 75 arklio galias arba 100, tačiau dėka elektros variklio jis gali važiuoti dinamiškai.

Laidoje išbandytas 1,3 l benzininis variklis, suporuotas su automatine pavarų dėže. Mieste šimtui kilometrų sunaudos vidutiniškai siekia 6-7 litrus benzino. Hibridas – litru mažiau.

Norintieji tapti „Yaris“ šeimininkais turės pakloti apie 4-5 tūkstančius eurų, o už naujesnį, hibridinį modelį gali tekti sumokėti ir virš 7 ar net 8 tūkstančių eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Konkurentų „Toyota Yaris“ turi daugybę. Pavyzdžiui, visais atžvilgiais įdomesnis, bet ne toks patikimas „Ford Fiesta“ yra ženkliai pigesnis, o kiek išraiškingesnis ir patogesnis „Hyundai i20“ gali kainuoti panašiai kaip ir „Yaris“.

Visą apžvalgą žiūrėkite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų