• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Kilo Health“ plečia savo veiklą už sveikatingumo ribų ir tampa „Kilo“. Startuolis atskiria  investicijų veiklą nuo kasdienių verslo operacijų ir planuoja į startuolius investuoti iki 10 mln. eurų. 

Bendrovė „Kilo Health“ plečia savo veiklą už sveikatingumo ribų ir tampa „Kilo“. Startuolis atskiria  investicijų veiklą nuo kasdienių verslo operacijų ir planuoja į startuolius investuoti iki 10 mln. eurų. 

REKLAMA

„Vystome produktus ir kitose srityse – grožio, asmeninio tobulėjimo. Dabar mūsų tikslas – ne tik kurti patiems, bet ir aktyviau investuoti į startuolius, padėti jiems vystyti globalius verslus greičiau”, – pranešime teigė įmonės, keičiančios pavadinimą į „Kilo“, vadovas Žygimantas Surintas.

Anot pranešimo, „Kilo“ domina tiek pradedantys startuoliai, tiek brandesni „Series A“ etapo verslai. Pradinė investicija į juos gali svyruoti nuo 50 tūkst. iki 1 mln. eurų, o antrajame etape – iki 10 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA

„Kilo“ portfelyje yra prekės ženklai „Moerie“, „Pulsetto“, „Bioma“, „Her Bodhi“, „ColonBroom“, „RatePunk“, „Agava”, „Iteractive”, „Go Health” ir kiti. Grupės produktais naudojasi virš 10 mln. vartotojų visame pasaulyje.

„Kilo“ grupėje šiuo metu dirba virš 500 darbuotojų, o pagrindinė būstinė įsikūrusi Vilniuje.

indeliai.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų