Darbuotojus atleisti yra savotiškas menas. Daryti tai telefonu nėra geras pasirinkimas.

Tokiu būdu neseniai iš „Yahoo“ generalinio direktoriaus pareigų buvo atleista Carol Bartz. Ji savo laiške buvusiems kolegoms kompanijoje apgailestavo, kad iš darbo atleista tuomet, kai apie tai telefonu jai pranešė kompanijos valdybos pirmininkas.

Duodama interviu vienam žurnalo „Fortune“ tinklaraščiui C. Bartz dėl to buvo įniršusi ir apkaltino „Yahoo“ valdybos pirmininką Roy Bostocką, kad šis tiesiog nuskaitė iš anksto parašytą tekstą.

Paprastai didžiųjų kompanijų vadovai nėra atleidžiami iš pareigų telefonu.

„Būtų kur kas maloniau, jei tai būtų padaryta asmeniškai, tačiau nepavyko įgyvendinti šio plano“, – teigė su C. Bartz atleidimo istorija susipažinęs šaltinis.

Tačiau darbuotojų atleidimas telefonu gali turėti ir pagrįstų priežasčių. Darbo teisės ekspertas Chuckas Baldwinas teigė, kad kai kurių generalinių direktorių sutartyse yra įrašyta sąlyga, kad apie jų atleidimą jiems turi būti pranešta netrukus po to, kai valdyba priima tokį sprendimą. Taigi jei kompanijos vadovas yra išvykęs tuo metu, kai vadovų taryba priėmė sprendimą apie jo atleidimą, jis šią žinią gali gauti telefonu.

Vis dėlto Ch. Baldwinas įsitikinęs, kad jei bendrovės vadovas atleidžiamas dėl nesugebėjimo tinkamai atlikti savo užduotis, tuomet geriau jį atleisti asmeniškai su juo susitikus.

REKLAMA

2009 metais atliktu tyrimu bandyta išsiaiškinti, kaip darbuotojai reaguoja į skirtingus atleidimo iš darbo būdus, tokius kaip žmogiškųjų išteklių vadybininko ar apsaugos darbuotojo dalyvavimas atleidžiant ar gerųjų darbuotojų savybių paryškinimas prieš pranešant liūdną žinią.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų