• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš Klaipėdos uosto į naftos perdirbimo ir importo bendrovės „Orlen Lietuva“ gamyklą Mažeikiuose bus vežamas dar vienas milžiniškas krovinys – gamyklos modernizavimui skirta vaakuminė kolona. Apie 280 tonų sveriančio 74 metrų ilgio krovinio kelionė prasidės savaitgalį ir turėtų trukti penkias dienas. 

Iš Klaipėdos uosto į naftos perdirbimo ir importo bendrovės „Orlen Lietuva“ gamyklą Mažeikiuose bus vežamas dar vienas milžiniškas krovinys – gamyklos modernizavimui skirta vaakuminė kolona. Apie 280 tonų sveriančio 74 metrų ilgio krovinio kelionė prasidės savaitgalį ir turėtų trukti penkias dienas. 

REKLAMA

Naujai statomam gamyklos giluminio naftos perdirbimo įrenginiui skirta detalė iš uosto į Mažeikius keliaus rugsėjo 30–spalio 5 dienomis. Klaipėdoje, pasak savivaldybės, nuo rugsėjo 30-osios 19 valandos iki spalio 1-osios ryto dėl to bus ribojamas eismas Tilžės, Minijos ir Sausio 15-osios gatvėse. 

Kolona ir kita įranga šiuo metu yra Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ teritorijoje – įmonės atstovas Gediminas Gudavičius BNS teigė, kad krovinys į uostą atplukdytas praėjusią savaitę.

REKLAMA
REKLAMA

„Ji „Begoje“ iškrauta praėjusią savaitę“, – sakė G. Gudavičius.

Krovinio gabenimą iki Lietuvos organizavusios pasaulinės transporto ir logistikos paslaugų grupė įmonės DSV padalinys „DSV Lithuania“ BNS teigė, kad vaakuminė kolona į Klaipėdą atvyko iš Jungtinių Arabų Emyratų, o kita gamyklos modernizavimui skirta įranga – iš Margeros uosto Italijoje. Dalis krovinio iškrauta „Begoje“, dalis – bendrovėje Klaipėdos konteinerių terminalas.

REKLAMA

„Praėjusį savaitgalį Klaipėdą pasiekė antroji didžiagabaričių krovinių partija (bendras krovinių svoris siekia 1018 tonų), skirta „Orlen Lietuvai“. (...) Iš krovinį atgabenusio laivo „BBC Sapphire“ per kelias dienas laivo kranais Klaipėdos uoste buvo iškrautas 31 krovinys. Iš jų 28 krovinio vienetai buvo iškrauti „Klaipėdos konteinerių terminale“, o trys didžiausi ir sunkiausi kroviniai – „Begos“ terminale“, – komentare BNS teigė „DSV Lithuania“ vadovas Kimas Bartholdy (Kimas Bartoldis).

REKLAMA
REKLAMA

G. Gudavičius sako, kad ateityje per „Begą“ planuojama vežti daugiau gamyklos modernizacijai skirtos įrangos. 

Krovinį 145 kilometrų maršrutu nuo Klaipėdos uosto iki „Orlen Lietuva“ gamyklos Mažeikiuose gabens įmonė „Mammoet Baltic“.

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pranešė, jog saugant elektros tinklus bus laikinai išardytos oro linijos visuose ruožuose, kur jos kliudys kroviniui. Dėl to laikinai sutriks elektros tiekimas maždaug 3 tūkst. vartotojų Klaipėdos mieste ir rajone, taip pat Kretingos, Skuodo, Mažeikių rajonuose. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ESO duomenimis, kolonos ir ją gabenančio vilkiko bendras svoris viršija 280 tonų, aukštis su priekaba – 8 metrus, o ilgis – 74 metrus.

Rugpjūčio 1–21 dienomis iš Klaipėdos į Mažeikius tuo pačiu maršrutu pervežtas 100 metrų ilgio, 6,5 metro pločio ir 10 metrų aukščio reaktorius, kuris su specialiomis platformomis svėrė apie 2,5 tūkst. tonų.

Visa įranga montuojama naujai statomame „Orlen Lietuvos“ giluminio naftos perdirbimo įrenginyje. Bendrovės vadovas Michalas Rudnickis anksčiau teigė, kad įrenginys gamybą pavers efektyvesne ir leis ateityje dirbti pelningai, nepriklausomai nuo ekonominės situacijos pasaulyje.

Gamyklos modernizavimo vertė siekia apie 970 mln. eurų, o projekto generalinė rangovė yra Didžiosios Britanijos „Petrofac International“. Projektą planuoja baigti 2025 metais. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų