Ant Delio parduotuvių lentynų netrukus atsiras lietuviškų sūrių, o į Vilnių jau keliauja pirmieji konteineriai su indišku trikotažu, tačiau verslininkai ir diplomatai Indiją vadina vis dar neatrasta šalimi, rašo „Verslo žinios“.
Indijoje dirbančių Lietuvos atstovų tvirtinimu, nors mūsų verslininkų noras veržtis į Indiją - didžiulis, tačiau - daugiausiai dėl krizės - žingsniai į Indijos rinką per lėti.
Lietuviškų prekių eksportas į Indiją 2008-aisiais siekė 1 mlrd. litų, tačiau sumažėjus „Lifosos“ eksportuojamų trąšų apimčiai pernai eksportas krito beveik per pusę. Vis dėlto, neskaičiuojant trąšų, į Indiją gabenama vis daugiau lietuviškų prekių.
Pasak Petro Šimeliūno, Lietuvos ambasadoriaus Indijoje, pieno produktus eksportuoti į Indiją pradeda „Rokiškio sūris", jų pavyzdžiu ketina pasekti ir „Pieno žvaigždės“.
Su viena žinomiausių Indijos kompanijų „Tata“ Marijampolės „Arvi“ turi planų ateičiai. Be to, rinką Indijoje tiria ir putojančio vyno, degtinės, midaus gamintojai.
Šarūno Biručio, Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovo, šiuo metu esančio stažuotėje Delyje, teigimu, Indija auga fantastiškais tempais ir po 15-20 metų ši šalis taps viena pagrindinių pasaulio rinkų.