REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laidos „Autopilotas“ komanda išbandė šiek tiek pasikeitusį, tačiau visų puikiai pažįstamą miesto mažylį iš Vokietijos – pirmos serijos „BMW“.

Laidos „Autopilotas“ komanda išbandė šiek tiek pasikeitusį, tačiau visų puikiai pažįstamą miesto mažylį iš Vokietijos – pirmos serijos „BMW“.

REKLAMA

Pirmosios serijos „BMW“ buvo pradėtas gaminti kaip pigesnė ir mažesnė trečios serijos alternatyva. Šis modelis anksčiau, kaip ir jo pirmtakai, turėjo galinius varomus ratus, o tai hečbekų segmente buvo labai reta ir pakėlė šio modelio populiarumą.

Tačiau nuo šios kartos modelis gaminamas ne ant „BMW 3“, o ant „Mini“ bazės, tad gamintojai sutaupė nemažai pinigų, o pirkėjai gavo automobilį su priekiniais varančiais ratais.

„Autopiloto“ apžvalgininko Gintenio Dauparo apžvelgiamas modelis – trečioji pirmos serijos „BMW“ karta. Šis automobilis naujas šiuo metu kainuoja nuo 29 tūkstančių eurų. Už šią kainą gausite 1,5 litro darbinio tūrio variklį, generuojantį vos 136 arklio galias, mechaninę greičių dėžę ir labai negausią komplektaciją.

Norint naujo pirmos serijos „BMW“ su 2 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu, 306 arklio galiomis ir automatine greičių dėže, teks sumokėti mažiausiai 52 tūkstančius eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilio išoriniai pasikeitimai minimalūs – padidėjo priekinės grotelės, sutrumpėjo variklio dangtis, susiaurėjo lempos. Taip pat nebegalima užsisakyti modelio su dvejomis durelėmis.

REKLAMA

Įsėdus į vidų, visur juntama kokybė ir surinkimo tvirtumas. Lyginant su praeitos kartos modeliu, šiame gražiau integruotas multimedijos ekranas. Tiesa, baziniame modelyje – vis dar senoji operacinė sistema.

Kaip vieną minusų galima įvardinti išsikišusią galinio vaizdo kamerą. Ji ne tik gadina bendrą automobilio išvaizdą, bet tikėtina, kad esant prastam orui, greit apsitaškys ir matomas vaizdas suprastės.

Vairas sukasi labai lengvai, todėl mieste manevruoti bus malonu. Tiek vairas, tiek akceleratoriaus pedalas puikiai reaguoja į komandas, džiugina ir padangų sukibimas su danga.

REKLAMA
REKLAMA

Matomumas puikus tiek per langus, tiek per galinio vaizdo veidrodėlį. Teigiamas emocijas kelia ir garso izoliacija – negirdėsite nei vėjo, nei variklio garso.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų