REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Patobulintas „Hyundai i30“ su prierašu „N“ pasirodė jau prieš keletą metų. Nors šis modelis ir buvo pasisekęs bei liaupsinamas, jis turėjo vieną gana didelį minusą – jo nebuvo galima įsigyti su automatine greičių dėže. „Hyundai“ išsprendė šią problemą ir pristatė atnaujintą automobilio versiją, kurią išbandė laidos „Autopilotas“ apžvalgininkai.

Patobulintas „Hyundai i30“ su prierašu „N“ pasirodė jau prieš keletą metų. Nors šis modelis ir buvo pasisekęs bei liaupsinamas, jis turėjo vieną gana didelį minusą – jo nebuvo galima įsigyti su automatine greičių dėže. „Hyundai“ išsprendė šią problemą ir pristatė atnaujintą automobilio versiją, kurią išbandė laidos „Autopilotas“ apžvalgininkai.

REKLAMA

Po naujojo „i30“ kapotu – 2 litrų darbinio tūrio turbininis variklis, generuojantis beveik 280 arklio galių ir 392 niutonmetrus. Kombinuotas su 8 bėgių automatine greičių dėže, šis variklis padeda automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,4 sekundes.

Šio automobilio kaina – 35 tūkstančiai eurų. Už šią kainą be jau paminėtų techninių dalykų gausite užlenkiamus elektrinius veidrodėlius, šildomas priekines sėdynes, automatiškai tamsėjantį galinio vaizdo veidrodėlį, lietaus jutiklį, „keyless“ sistemą, galinio vaizdo kamerą su parkavimo jutikliais priekyje ir gale, bevielį telefono įkroviklį ir dar daugybę kitų detalių.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilio kėbule pasikeitimų nedaug, tačiau keletas jų tikrai yra. Priekiniuose žibintuose atsirado LED juosta, dėl kurios jie atrodo agresyviau. Taip pat vos pastebimai pasikeitė viduryje esančios grotelės.

REKLAMA

Šone pasikeitimų taip pat nedaug. Ratlankiai išliko 19 colių, tačiau jie palengvėjo, o tai iš karto pagerino ir taip puikų automobilio valdymą. Viduje laukia sėdynės, kurios gali pasirodyti kiek kietokos, bet iš tiesų yra patogios, valdomos elektra ir turi atmintį.

Įsėdus į automobilį labiausiai dėmesį patraukia didesnė nei 10 colių multimedija. Nors kartais ji gali truputį „pastrigti“ ir paerzinti vairuotoją, tačiau is esmės veikimo greitis tikrai geras. Čia rasite visas pagrindines funkcijas, tačiau įdomiausia yra „N Mode“. Įsijungę individualų važiavimo režimą galėsite visas automobilio dalis nustatyti pagal savo norus. Pavyzdžiui, vienu metu galėsite variklį nustatyti „Sport“ režimu, važiuoklę „Comfort“, o duslintuvą – „Sport+++“, kad kuo geriau girdėtųsi variklio skleidžiama melodija.

REKLAMA
REKLAMA

Gale vietos labai mažai. Keleiviai jaus diskomfortą net ir trumpose kelionėse mieste. Užtat erdvės netrūksta bagažinėje. Jos dydis – 395 litrai, net 15 litrų daugiau nei „Golf“.

Net ir labai norėdami nerasite pasakyti nieko blogo apie „i30“ valdymo savybes. Automobilis yra tiesiog prikibęs prie kelio ir klauso kiekvieno vairo pasukimo. Dar labiau valdymą galėtų pagerinti nebent 4 varomi ratai, tačiau šio pasirinkimo modelyje nėra.

Jeigu ieškote racionalaus sprendimo kasdieniam važinėjimui – šis „Hyundai“ ne jums. Tačiu jei ieškote nedidelio, greito ir paklusnaus automobilio, kuris turės ne tik sielą, bet ir charakterį – toliau nebesidairykite. „Hyundai i30N“ yra būtent toks.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų