• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Stambiausiai Didžiosios Britanijos draudimo kompanijai „Aviva“ teko atsiprašyti tūkstančių klientų po to, kai konfidenciali informacija su jų finansiniais duomenimis buvo išsiųsta jos gauti neturėjusiems žmonėms.

REKLAMA
REKLAMA

Draudimo paslaugomis pasinaudoję klientai per klaidą gavo informaciją apie kitų žmonių pensijų planus, rašo dailymail.co.uk

REKLAMA

„Aviva“ jau išplatino prašymą, raginantį klientus per klaidą gautus laiškus sunaikinti arba grąžinti atgal. Juose atskleidžiama tokia subtili informacija, kaip, pavyzdžiui, kiekvienam asmeniui taikoma metinių priedų skyrimo tvarka bei kiek vienas ar kitas žmogus gali tikėtis gauti pajamų išėjęs į pensiją.

REKLAMA
REKLAMA

Apmaudi klaida sukėlė abejonių ne tik dėl duomenų apsaugos ir bendrovės klientų privatumo, bet ir dėl tolesnio jų finansų saugumo. Neatmetama grėsmė, kad nutekėjusia informacija gali pasinaudoti tapatybės vagys: laiškuose buvo įrašyti ir tokie duomenis, kaip žmonių gimimo datos bei registracijos numeriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Savo ruožtu įmonė užtikrino atsakingai tirianti informacijos nutekėjimo priežastis ir ketinanti imtis visų įmanomų priemonių, „kad tokie atvejai ateityje nepasikartotų.“

Draudimo kompanija „Aviva“, kuri anksčiau buvo žinoma „Norwich Union“ vardu, Didžiojoje Britanijoje iš viso turi apie 19 mln. klientų. 2010 m. išplėtusi savo veiklą užsienyje, ji yra 6 pagal dydį pasaulyje, draudimo, taupymo ir investavimo paslaugas teikianti apie 53 mln. klientų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų