Socialiniais tinklais naudojasi daugybė žmonių, tad nenuostabu, kad ir verslai vis daugiau investuoja į reklamą juose. Vienas iš būdų – sumokėti daug sekėjų turinčiam asmeniui už produkto reklamą. Priešingai nei būtų galima pamanyti, tapti nuomonės formuotoju nereikia nė dešimties tūkstančių sekėjų.

Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti  (nuotr. 123rf.com)

Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti (nuotr. 123rf.com)

„Inovacijos mažmeninėje prekyboje 2018” konferencijos metu „Unboxed“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Tadas Deksnys papasakojo, ko verslams imtis, kad šie pasiektų didesnę dalį auditorijos ir įsiūlytų savo produktą.

Sprendimai gimsta „online“

T. Deksnio teigimu, daug verslų vis dar linkę siuntinėti skrajutes, kabinti plakatus mieste, tačiau žmonės šiais laikais sprendimą priima „online“.

REKLAMA

„Retai sutiksite kompaniją, kuri 50 proc. biudžeto išleistų reklamai socialiniuose tinkluose ar „online“. Esame ties 5–10 proc., nes didelės korporacijos lėtos ir taip greitai nelokuoja savo biudžeto.

Sprendimą pirkti mes priimame „online“, retai verslai suvokia, kad taip iš tikro yra. Net 56 centai išleisti tradicinėje parduotuvėje buvo padaryta įtakos internete – per marketingą, reklamą. Tave pasiekia prekės ženklo žinutės, pasiklausinėji draugų, paskaitai atsiliepimus internete ir tada eini į parduotuvę atlikti fizinį sprendimą ir pirkti. Pats sprendimas gimsta „online“, – sako jis.

 

Justinas Taruška ir Tadas Deksnys

Justinas Taruška ir Tadas Deksnys

 

Tačiau jis pabrėžia, kad svarbu ir kokybiškas produktas. Turint prastą produktą jo parduoti nepadės nė „Facebook“ ir nuomonės formuotojai.

Žmonės pasitiki atsiliepimais, o ne reklama

Prekių ženklai linkę naudotis tiek „Instagram“, tiek „Facebook“ erdve. Tačiau pastarojo socialinio tinklo algoritmai keičiasi, dėl to reklama pasitelkiant nuomonės formuotojus taps dar svarbesne. T. Deksnys pasakoja, kad jau dabar slenkant žemyn per naujienų srautą „Facebook“ tinkle užfiksuojama, ties kuria naujiena sustojama ir kreipiamas didesnis dėmesys.

„Facebook“ galėtų kiekvieno prisijungimo metu parodyti apie 1500 pranešimų sraute, bet jūs peržiūrite tik 100 žinučių. Tad algoritmas nustato, kuriuos parodyti iš to pusantro tūkstančio, kad jūs vėl rytoj ateitumėte į „Facebooką“. Dabar prekės ženklams bus dar labiau didinamas barjeras pasiekti vartotojus, patekti į naujienų srautą ir gauti bet kokį dėmesį. Dėl to daugiau dėmesio bus skiriama draugų turiniui. Prekės ženklui tai prasta žinutė: jei jie nemokės už įrašo reklamą, jos apskritai niekas nepamatys. Mokama reklama toliau keliaus į viršų, tad pačiam „Facebookui“ nebus problemų susirinkti pinigus“, – tikino T. Deksnys.

REKLAMA

Jis sako, kad net 92 proc. žmonių labiau tiki kitais žmonėmis nei tradicine reklama, o per dieną vidutinis vartotojas praleidžia po 2 val. socialiniame tinke. Dėl to verslams ir verta pirkti reklamą per nuomonių formuotojus – jų turinys bus labiau matomas, pasieks didesnę auditoriją ir gali paveikti apsisprendimą. Tuo tarpu jų pačių sukurtų puslapių reklama į naujienų srautą pateks rečiau.

„Pamačiau savo socialinio tinklo sraute, kad geras draugas bėgikas nusipirko naujus batelius, tada nedarysiu savo tyrimo internete, neskirsiu tam laiko, pirksiu tai ką jis nusipirko. (...) Yra didžiulis skirtumas, ar tu produktą pateiksi baltame fone tiesiog, ar pateiksi jį, kaip naudojamą nuomonės formuotojų (angl. influencers). Prekės ženklus „Facebook“ spaudžia, nes jie spamintojai, o nuomonės formuotojų įrašai gali kelis kartus daugiau dėmesio pritraukti“, – teigia jis.

Tuo pačiu tai ir galimybė nuomonės formuotojams užsidirbti. Kaip pavyzdys nurodoma daugeliui žinoma realybės šou žvaigždė Kim Kardashian, kurios vienas įrašas „Instagrame“ verslui gali atsieiti apie 500 tūkst. dolerių.

Nereikia nė dešimties tūkstančių sekėjų

Tačiau T. Deksnys nurodo, kad nereikia milijonų, šimtų ar net dešimčių tūkstančių sekėjų norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti. O verslai daug daugiau gali išlošti kreipdamiesi į mažiau sekėjų turinčius žmones, nes susumavus išlaidas ir įrašo pasiekiamumą, paaiškėja, kas iš tikrųjų yra efektyviau.

„Verslai (brandai) dažnai mano, kad pasiimsiu Jagelavičiūtę, kuri turi daugybę sekėjų ir išspręsta. Bet žmonės kurie turi tūkstantį sekėjų turi daug didesnį įsitraukimą, nes juos žmonės seka dėl bendrų interesų, dėl turinio, o ne dėl to, kad tai garsus žmogus“, – atskleidžia T. Deksnys.

REKLAMA

Jo teigimu, šiuo metu Lietuvoje yra apie 7153 mikro nuomonės formuotojų, kurie mažiau sekėjų (virš 1 tūkst.), 384 asmenys turi virš 10 tūkst. sekėjų, o tik 10 virš 100 tūkstančių.

Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti

Atskleidė, kiek sekėjų reikia norint tapti nuomonės formuotoju ir užsidirbti

„Labiau pasimoka dirbti su tais, kurie turi mažiau sekėjų, nes jie pigesni. Jie turės didelį pasiekiamumą/įsitraukimą, ir, palyginus, „patinka“ bei komentarų skaičius kainuos pigiau nei Jagelavičiūtė“, – sako jis.

Be to jis prideda, kad daug sekėjų turintys nuomonės formuotojai vieną dieną gali reklamuoti vieną prekės ženklą, kitą dieną jau konkurento prekę, tad verslams tai nėra paranku.

Vienas iš verslo sėkmės pavyzdžių, kurie išpopuliarėjo socialinių tinklų žvaigždžių dėka – laikrodžiai „Daniel Wellington“. Pastarieji, anot jo, dizainą nukopijavo, tačiau šiandien yra verti 200 mln. dolerių. Nuomonės formuotojams tiesiog užteko fotografuotis nešiojant šį laikrodį, pasiūlyti nuolaidų kuponus 10–15 proc. ir įmonė susikrovė turtus.

Tiesa, jis prideda, kad renkantis per kokį nuomonės formuotoją reklamuotis, vienas svarbiausių kriterijų yra patikrinti, ar sekėjai, komentarai ir reakcijos yra tikri, o ne nupirkti netikrų profilių.

Tuo tarpu kaina už vieną įrašą priklauso nuo paties prekės ženklo galimybių.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
Nepaprasta prieglaudoje gyvenančio keturkojo istorija: visus pasitinka su šypsena
DABAR RODOMA
Sunku patikėti: išsitraukė kamerą pamačius, kaip moteris pilasi kurą
DABAR RODOMA
Farai. „Farų“ operatorius tapo neblaivaus taksisto įniršio taikiniu: tokio protrūkio nesitikėjo
DABAR RODOMA
Moterys parduotuvėje susimušė dėl tualetinio popieriaus: pamatykite vaizdo įrašą
DABAR RODOMA
Užfiksuotas smurto protrūkis vienoje Lietuvos mokykloje
DABAR RODOMA
Farai. Pamatę, kas po avarijos liko iš BMW, pareigūnai liko priblokšti: išgirdo fantastinę istoriją
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Vaikų teisės su tarnybomis laužėsi į butą: mama ir dukra laukė susigūžusios
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Alkoholikės mama kreipėsi į politikus: maldauja dukrą gydyti priverstinai
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Maldeikienė parodė jautriausią savo pusę: prakalbo apie tėčio mirtį
REKLAMA
Sodra (nuotr. stop kadras)
Per pastarąjį mėnesį – nuo vasario 20 dienos iki kovo pabaigos – darbuotojų labiausiai mažėjo restoranuose ir viešbučiuose, rodo „Sodros“ duomenys. Daugiausiai žmonių per šį ...
Naujos kartos TOPO CENTRAS
Nuo savaitės pradžios startavo dar 11 papildomų atsiėmimo taškų didesniuose Lietuvos miestuose. Atsiėmimo taškų plėtra pasiekė Šiaulius, Panevėžį, Alytų, Marijampolę, Uteną, ...
(Fotobankas)
Prasidėjus trečiai karantino savaitei, vis daugiau įmonių susiduria su sunkumais. Nors Vyriausybė ir ministerijos žadėjo darbuotojams ir verslui pagalbą, daug kas jos ...
SEB bankas (Fotobankas)
Vienas didžiausių Lietuvoje komercinis SEB bankas dividendų už 2019 metus nemokės – visas banko grupės 117,5 mln. eurų pelnas bus skiriamas banko kapitalo bazei stiprinti ir ...
Sodra (Justinas Auškelis/Fotodiena nuotr.
Kovo mėnesį „Sodra“ visas numatytas išmokas bei pensijas gyventojams išmokėjo nevėluodama ir skelbia balandžio mėnesio išmokų mokėjimo grafiką bei turi svarbią žinią ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų