REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausi šalies bankai praneša, kad dėl koronaviruso paskelbto karantino keičia darbo laiką ir priims tik tuos klientus, kurie užsiregistruos iš anksto.

Didžiausi šalies bankai praneša, kad dėl koronaviruso paskelbto karantino keičia darbo laiką ir priims tik tuos klientus, kurie užsiregistruos iš anksto.

REKLAMA

„Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekdami maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso plitimo galimybę banko padaliniuose aptarnausime tik iš anksto užsiregistravusius klientus ir juose teiksime tik šias būtiniausias paslaugas: mokėjimo kortelių atsiėmimas, interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas, kitos operacijos, kurių negalima atlikti nuotoliniu būdu.

Banko padaliniai dirbs darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. Atsižvelgiant į padėtį, kuri nuolat keičiasi, padaliniu darbo laikas ateityje gali keistis. Apie tai informuosime papildomai“, – pranešė „Swedbank“.

Kol karantino laikotarpiu neveiks prekybos centrai, nedirbs ir šie banko klientų aptarnavimo padaliniai:

Vilniuje: Ozo g. 25 (PPC „Akropolis“); Ateities g. 91 (PC „Mandarinas“); Saltoniškių g. 9 (PPC „Panorama“); Vokiečių g. 26; P. Lukšio g. 23. Kaune: Islandijos pl. 32 (PC „Mega“); K. Baršausko g. 66A (PC „Molas“); Savanorių pr. 346 (PC „Savas“). Klaipėdoje: H. Manto g. 90-1 (PC „Studlendas“).

REKLAMA
REKLAMA

„Paskelbus karantiną, kovo 16-30 d. banko skyriai laikinai bus uždaryti, tačiau daugelyje jų priimsime iš anksto užsiregistravusius dėl būtinų paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu“, – informavo SEB.

REKLAMA

Banko klientų aptarnavimo skyriai laikinai bus uždaryti visiems klientams, tačiau kai kurie skyriai priims klientus, iš anksto užsiregistravusius dėl būtinų paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu. Išankstinė registracija klientams bus būtina norint patekti į banko skyrių – to bankas imasi, kad fizinis žmonių kontaktas būtų apribotas. 

Klientai, kuriems kritiškai būtina susitikti su banko darbuotojais (pvz., atsiimti kreditinę kortelę, pasirašyti interneto banko sutartį ir kt.), turės užsiregistruoti susitikimui, iš anksto paskambinę į banko Konsultacijų centrą telefonu. Privatūs klientai turėtų skambinti telefonu (8 5) 268 2800 (pirmadieniais-penktadieniais 8.00–20.00 val., šeštadienį 9.00–18.00 val., sekmadienį 9.00–16.00 val.), verslo klientai – telefonu 268 2822 (pirmadieniais-penktadieniais 8.00–17.00 val.).

Bankas ragina klientus rinktis paslaugas nuotoliniu būdu.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų