Tyrimas atskleidė, kodėl apsimoka dirbti Rusijos televizijos naujienų vedėju

Rusijos opozicijos atstovas Aleksejus Navalnas pristatė naują Kovos su korupcija fondo filmą apie tai, kad ilgametis valstybinės televizijos „Rossija“ laidų vedėjas Sergejus Briliovas yra Didžiosios Britanijos pilietis, o neseniai šioje šalyje įsigijo butą prestižiniame rajone už milijoną dolerių.

Pasak A. Navalno, žurnalisto žmona Irina Briliova Didžiojoje Britanijoje turi daugiabučius valdančios bendrovės akcijų, o 2016-aisiais už 700 tūkst. svarų įsigijo butą. Užmokėta buvo be jokių paskolų ar laiduotojų.

Kovos su korupcija fondo vadovas tikina, kad, skirtingai nei kitas propagandininkas Vladimiras Solovjovas, S. Briliovas niekada jokio asmeninio verslo neturėjo – dirbo tik žurnalistinį darbą valstybinėje televizijoje. Tiesa, valstybinėje televizijoje jis buvo politiškai itin svarbių ir jautrių darbų – rinkimų, interviu su aukščiausiais šalies vadovais – atlikėjas.

Propagandininko žmona taip pat jokių verslo aukštumų nėra pasiekusi – dirba šeimyninėje visuomeninėje organizacijoje. Nepaisant to, jų sąskaitoje atsirado milijonas dolerių grynais, už kuriuos jie nusprendė įsigyti butą prestižiniame Londono rajone, teigia A. Navalnas.

Fondo darbuotojai, pasidomėję S. Briliovo veikla Didžiojoje Britanijoje nustatė, kad jis kartu su žmona yra balsavimo sąrašuose nuo 2001-ųjų. „Žmogus, 17 metų sėdintis šalia Putino, vedantis jo tiesiogines linijas ir kas savaitę pasakojantis mums apie tai, kaip gerai gyvenasi Putino Rusijoje, – oficialiai yra Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos karalienės pavaldinys“, – ironizuoja opozicionierius.

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų