Nors vakar lenktynių kvalifikaciją netikėtai sutrikdė stiprus lietus, o dalyviai buvo priverti grįžti į aptarnavimo zoną, tačiau šiandien lenktynės prasidėjo sausoje trasoje.
Greičiausias kvalifikacijoje – Karolis Jovaiša („Bio-Circle & HSG by SWAG“), vairavęs GT3 klasės „Audi R8 LMS“. Jis vienintelį ratą įveikė greičiau nei per 1 min. 16 sek. – jo rezultatas 1:15.603.
Vos 0,568 sek. nuo lyderio atsiliko Domas Raudonis („Stokex Circle K Miles Plus“), trečias liko Daanas Arrow iš „Stateta BRO & VEESLA by AIBE“.
Kvalifikaciją laimėjusios „Bio-Circle & HSG by SWAG“ komandos narys Egidijus Gražys kalbėjo apie pranašumą startuojant iš pirmosios pozicijos.
„Naktis buvo gera, rami. Anksti nuėjome miegoti ir buvo viskas gerai, – sakė E. Gražys. – Pirma vieta duoda pranašumą, kad bus laisvas kelias važiuoti. Esu garantuotas, kad Karolis tuo pasinaudos.
Vakar Karolio rezultatas buvo labai solidus. Kaip pirmą kartą važiuojant su tokiu automobiliu ant lietaus – puikiai.“
Kalbėdamas apie išskirtinį lenktynių automobilį VW „Caddy“, E. Gražys teigė, kad tai yra pramoga žiūrovams.
„Viskas gerai, žiūrovams patinka, visai įdomu. Jis gal truputėlį kiek pamaišo, bet visiems trasa ir sąlygos vienodos. Nedarau dėl to dramos. Lėtą apsilenkti visada lengviausia“, – kalbėjo E. Gražys.
Būtent su VW „Caddy“ važiuojantis „Skaylink Racing Team“ komandos narys Ovidijus Latoža papasakojo, kas smagiausia lenktyniaujant šiuo automobiliu ir koks yra jų tikslas.
„Neneigsiu – yra priešstartinis jauduliukas. Kad ir kiek važiuojame, jis visada būna. Bandau nusiraminti, bet nuotaikos – geros. Išsišiepę, juokiamės, laukiame starto. Labai gražu žiūrėti šį automobilį trasoje ir norime jį kuo daugiau parodyti“, – kalbėjo O. Latoža.
„Mūsų tikslas nebuvo lenkti, bet kažką aplenkėme, kurie stojo, – juokėsi O. Latoža. – Nesame greiti ir žinome, kad būsime šioje vietoje. Tai nėra mūsų tikslas, mes norime laimėti kitokia strategija, ne greičiu. Turėsime atsakingą darbą netrukdyti lyderiams, tai stengsimės, atsakingai žiūrėsime į veidrodėlius, o adrenalino netrūks. Bet tikrai labai smagus mūsų automobilis, komfortiškas, važiuoji, mėgaujiesi ir gali net nežiūrėti į veidrodėlį, bet jausti, kaip parvažiuoja GT3 automobilis.“
O. Latoža prognozavo, kad šių lenktynių lyderiai bus „Audi“ automobiliai.
Antrose savo „Aurum 1006 km“ lenktynėse dalyvaujantis Vilius Reškevičius iš „Baltic Karting Academy“ komandos buvo nusiteikęs kovingai.
„Esu pasiruošęs startui, įdomios sąlygos, trasa džiūsta. Nusiteikęs kovingai, – kalbėjo 19-metis V. Reškevičius. – Kai dalyvauji tokio dydžio renginyje, visada pasisemi įvairiausių patirčių, ypač, kai lenktynės yra tokio ilgumo. Man sakė „minti“ ir laimėti. Reikia aplenkti, užlaikyti varžovus ir laimėti.“
„Aurum 1006 km“ lenktynių dirigentas Darius Jonušis teigė, kad net ir žabai bei lietus netrukdo lenktynėms, kadangi tai tik prideda papildomo adrenalino.
„Per 26 metus buvo visko. Vakar buvo žaibai, bet tai yra vienintelė vieta (rodo į dangų, aut. past.), kurios mes niekaip negalime kontroliuoti. Kaip bus, taip bus gerai. Jeigu bus lietus – tai lenktynininkams ir pramoga, ir didesnis adrenalinas, nes gali apsiversti rezultatai. O mes – kaip organizatorius – einame į finišo tiesiąją ir beliko tik nervuotis, jog viskas būtų gerai.“
Daugiau lenktynininkų komentarų prieš startą galite išgirsti TV3 reportaže.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!