„Volkswagen Jetta“ išvažinėjo iš kiemo ir nepamatė atvažiuojančio motociklininko. Automobilio vairuotojas tvirtina pažiūrėjęs į abi pusės, bet jį šiek tiek apakino saulė ir pasirodė, kad abi juostos yra laisvos. Jis taip pat tvirtino, kad Antakalnio gatvėje auga medžiai, per kuriuos jis ir nepamatė atvažiuojančio motociklo, kuris atskriejęs trenkėsi į automobilio priekinį ratą.
Jaunam motociklininkui lūžo ranka, jis taip pat patyrė sumušimų – jis buvo išgabentas į ligoninę. Nustatyta, jog automobilio vairuotojas – blaivus.
Ar buvę būtų pavykę išvengti šios nelaimės, jei vairuotojas į kelią išvažiavęs būtų tik įsitikinęs, kad jo nebeakina saulė? Į šį klausimą atsakyti sunku, tačiau žinoti kaip elgtis tokiose situacijose gali būti lemtingai svarbu.
Saugaus vairavimo pagrinduose, jei vairuojant ima akinti saulės spinduliai, rekomenduojama sumažinti greitį ir toliau vairuoti tik įsitikinus, kad tai daryti bus saugu.
Kelių policijos tarnybos atstovo teigimu, žinoma, jog saulės akinimas gali kelti didesnę grėsmę vyresnio amžiaus žmonėms, mat šių rega gali jautriau reaguoti į ryškią saulės šviesą. Taip pat didesnė akinimo grėsmė saulėlydžių metu, kuomet tiesiai į saloną šviečianti saulė gali drastiškai sumažinti vairuotojų matomumą. Anot pareigūno, akinant saulei būtina imtis saugumo priemonių ir važiuoti toliau tik apsisaugojus nuo tiesioginių spindulių atlenkiant salone esančius saulės skydelius ar užsidėjus vairavimui tinkamus saulės akinius.
Specialistų teigimu, apsaugoti nuo saulės taip pat gali specialios ant priekinio stiklo klijuojamos ir UV spindulius filtruojančios plėvelės. Tuo tarpu vairavimui labiausiai tinkami akiniai pasižymi poliarizuotais lęšiais, kurie filtruoja saulės akinimą, tačiau vis tiek leidžia netrukdomai matyti kelią.