Seksualumas ir automobiliai gali turėti daug bendrų rakursų: pradedant nuvalkiotais aforizmais, kad „geriau už seksą automobilyje gali būti tik seksas ant automobilio“ ir baigiant „seksualiais“ automobilių dizainais („Tai tikras seksas su keturiais ratais“, – krykštavo „Wired“ žurnalistas, rašydamas apie „Lamborghini Aventador“).
O kur dar amerikietiškoji „sekso automobilyje kultūra“: galima pamanyti, kad tos tautos mėgstami įvažiuojamieji kino teatrai tam ir buvo sumanyti – kad jaunos porelės turėtų legalų pretekstą pasiglamžyti tamsiame automobilyje, o neretai ir nuveikti šį tą daugiau.
Johnas A. Walkeris, britų meno kritikas ir istorikas, keliolikos knygų autorius, prieš porą dešimtmečių parašytame savo veikale „Automobilių kultūra“ teigė, kad automobiliai šiandien yra tai, kas feodaliniu laikotarpiu buvo gotikinės bažnyčios – savotiški dizaino artefaktai, galingi simboliai, įkūnijantys žmonių svajones, troškimus ir vertybes (beje, didžiąją dalimi – vyriškąsias): „Jų formos ir stilius dažniausiai simbolizuoja agresiją, galią, greitį, mobilumą, seksą, socialinį statusą ir turtą.“ Kitas britų dizaino kritikas, Stephenas Bayley, rašydamas veikalą apie įvaizdžių kūrimą ir vartojimą, savo knygą pavadino tiesiai šviesiai: „Seksas, gėrimai ir greiti automobiliai“. Nes jam tai pasirodė tarsi viena su kita susijusios grandys.
Labai tiesioginė meilė automobiliui
Tiesą sakant, kai kuriais atvejais automobilio seksualumas gali būti suvokiamas taip tiesiogiai, kad aistra virsta konkrečiais veiksmais ir baigiasi tuo, ką psichologai vadina mechanofilija. Apskritai didžioji dalis įvairių „filijų“ skamba kaip iš fantastikos srities (na, kad ir dendrofilija – lytinį susijaudinimą kelia kontaktas su augančiu medžiu), tačiau mechanofilija turi konkrečių pavyzdžių, tiksliau, vieną garsų atvejį: 2008 metais britų spauda pasakojo apie Edwardą Smithą, gyvenantį su savo „mergina“, vardu Vanilė. Tačiau Vanilė ne šiaip sau mergina, o baltutėlis „Volkswagen Beetle“. O Edwardas ne šiaip myli savo automobilį, bet myli net labai fiziškai. „Aš vertinu grožį ir mano vertinimas siekia kiek daugiau – aš noriu išreikšti savo meilę automobiliui. Esu romantikas. Rašau eilėraščius apie automobilius, dainuoju jiems ir kalbuosi su jais tarsi su savo merginomis. Žinau, kas vyksta mano širdyje ir nenoriu keistis. Nesu ligonis ir niekam nelinkiu blogo, tiesiog man labiau patinka automobiliai,“ – aiškino beveik šešiasdešimt metų sulaukęs amerikietis žurnalistams, sukantiems dokumentinį filmą apie mechanofilus. Dar jis prisipažino, kad pirmą kartą seksualiai su automobiliu santykiavo būdamas 15 metų, tarp jo senesnių „partnerių“ buvo 1973 metų „Opel GT“ (ją meiliai vadino Cinamone), 1993 metų „Ford Ranger“ (vardu Džindžer) ir 1969 metų „Beetle“ (vardu Viktorija), o iš viso per savo gyvenimą „santykiavo“ su daugiau kaip tūkstančiu automobilių.
Kita vertus, paaiškėjo, kad Edwardas Smithas ne vienas toks (gal tik vienintelis, išdrįsęs apie savo pamišėlišką aistrą prisipažinti viso pasaulio auditorijai): mechanofilai lytiškai susijaudina ne tik pamatę automobilius, bet ir dviračius, lėktuvus, malūnsparnius; jie turi savo bendruomenes, forumus ir rengia masinius susitikimus (dažniausiai juos lydi automobilių parodos ar lenktynės).
Seksualiausi ir tinkamiausi seksui
Jeigu jau taip, tai gal ir nekeista, kad, apklausų teigimu, kas dešimta moteris svajoja apie seksą automobilyje? Štai britams ypač patinka diskutuoti, kuris automobilis yra „seksualiausias“ (tokia abstrakti sąvoka taikoma tiek dizainui, tiek automobilio važiavimo ir vairavimo savybėms) arba „labiausiai tinkamas seksui“. Pavyzdžiui, 2008 metais seksualiausiu Didžiosios Britanijos automobiliu buvo išrinktas „Volvo XC70“: kaip nurodė apklausos rengėjams jos dalyviai, ant erdvių galinių šio automobilio sėdynių telpa ne tik snieglentės, burlentės ar lyginimo lenta, bet ir yra pakankamai vietos net įmantriausiems meilės žaidimams.
Šiemet apklausą rengę internetiniai automobilių pardavėjai „Autoquake.com“ sužinojo, kad daugiau kaip pusė (54 proc.) britų yra mylėjęsi automobilyje. Nepaisant nepatogių sąlygų ir rizikos būti pričiuptiems viešosios tvarkos sergėtojų, 22 proc. džiūgavo, kad seksas ant ratų buvo fantastiška patirtis. Tiesa, trečdalis jį išbandžiusiųjų gūžčiojo pečiais ir tvirtino, kad sekso automobilyje ypatingumas gerokai perdedamas.
Tie britai, kurie savo kailiu dar nepabandė TAI daryti automobilyje, pasidalijo į dvi grupes: vieni tvirtino, kad labai norėtų išbandyti, kiti – kad joks čia gėris, kad mylėjimuisi yra kur kas geresnių vietų (tarp pastarųjų respondentų maždaug du trečdalius sudarė moterys).
Ne ką mažiau įdomus šioje apklausoje buvo ir pasiskirstymas pagal amžių, rodantis, kad automobilinio sekso aukso amžius vis dėlto jau praėjo: tik 13 proc. 18–24 metų jaunuolių buvo bandę tai daryti ir jiems patiko, o štai tarp vyresnių kaip 55 metų žmonių tokių buvo net 39 proc. Negana to, būtent pastarojoje amžiaus grupėje buvo daugiausiai žmonių, nemanančių, kad seksas automobilyje turėtų būti smerkiamas ar baudžiamas. Iš šios apklausos rezultatų „išplaukė“ ir seksui tinkamiausių automobilių dešimtukas:
„Mercedes-Benz E-Class Wagon“ (nes jo ploto užtenka net nerealiausioms fantazijoms). „Volkswagen Beetle“ (nes jaukus). „Ferrari 458 Italia“ (galima pamanyti, kad tiek daug apklausos dalyvių apskritai yra sėdėję šiame automobilyje!). „Mini Cooper“ (nes primena audringą septintąjį dešimtmetį). „Volvo V70“ (nes juos mėgsta ne tik šunų mylėtojai – erdvės pakanka ir aistros apimtoms porelėms). „Volkswagen Golf GTI“ (nes subalansuotas pasitenkinimą keliančiam seksui). „Alfa Romeo Spider“ (nes „kvepia“ romantika). „Rolls-Royce Ghost“ (dar vienas iš serijos „nors nebandžiau, bet tokiame būtų smagu...“). „Aston Martin Vanquish“ (prabangus, greitas, geidžiamas – kodėl gi ne?). „Land Rover Discovery“ (įvažiuoji į pačią pelkės gilumą, įstringi iki langų ir žinai, kaip prastumti laiką, kol atvažiuos traktorius ištraukti).
Smulkmenos, bet svarbios
Kita vertus, visos šios apklausos apie „tinkamiausias“ ir „seksualiausias“ – nelabai ką ir reiškia. Galbūt tik tiek, kad žmones jaudina vieno ar kito automobilio formos, galia ir hipnotizuojantis prestižo pojūtis. Tačiau su realiu gyvenimu, realia mergina, realiu „čia ir dabar“ turi mažai ką bendra. Ir jeigu jau apie tai prakalbome, būtų ne prošal prisiminti kelis paprastus, bet efektyvius patarimus „iš gyvenimo“:
Esminės „autoseksą“ lengvinančios detalės yra plati galinė sėdynė, aukštas stogas ir užuolaidėlės ant langų (su jomis nesijusite tarsi mylėtumėtės stikliniame kambaryje – na, nebent to norite...).
Nepamirškite išjungti oro kondicionieriaus: tuomet langai greičiau aprasos – pagal geriausias klasikinio sekso automobilyje filme „Titanikas“ scenarijaus taisykles. Ir nepamirškite užrakinti durelių: aprasoję langai neatstoja spynų.
Vien paliktos įjungtos pavaros nepakanka, pakelkite rankinį stabdį: apimti aistros kuria nors kūno dalimi galite „išmesti“ pavarą ir to nepastebėti. Apie tai, kad automobiliui esant uždaroje patalpoje (t. y. garaže) nereikėtų pamiršti išjungti variklio, turbūt priminti nereikia?
Maži automobiliai gali būti puikiausi „seksodromai“: štai kad ir mažylis „Fiat 500“. Juk kažkada jis leido didžiajai daliai jaunos Italijos kartos sėsti prie nuosavo automobilio vairo ir įgyti nors šiek tiek privačios erdvės, kurios sočiai pakako svarbiausiam dalykui – seksui. Kartais juokaujama, kad turbūt pusė dabartinių Italijos valdžios rinkėjų buvo pradėti mažyčiuose itališkuose automobiliukuose.
Prezervatyvas automobilyje, šalia visų kitų gerų funkcijų, atlieka ir dar vieną labai svarbią misiją: išsaugo švarų ir jokiais kūno skysčiais neaptaškytą saloną. Rekomenduojame.
Įdomu
Perkant naują automobilį ir planuojant jį padaryti „seksodromu“, verta dėmesį atkreipti į kai kurias papildomas smulkmenas:
Vėsinamos sėdynės: seksas ant odinio automobilio salono nemalonus, nes kūnas prie odos limpa, tačiau vėsinamas odinis salonas – visai kas kita.
Televizorius ar DVD: puikus pretekstas ją prikalbinti pasibūti automobilyje ilgiau.
Užtraukiamos užuolaidėlės: išsprendžia privatumo stokos problemą.
Panoraminis stogas: galima ją pakviesti pasigrožėti žvaigždėmis tiesiog iš automobilio.