„EuroNCAP“ bandymuose naujasis „Clio“ buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis. Toks rezultatas buvo pasiektas nepaisant 2012-ųjų sausį padidintų reikalavimų ir įvertino „Renault“ profesionalumą kuriant pasyvaus saugumo technologijas.
Bendrasis naujojo „Clio“ rezultatas siekia 85 proc., automobilis taip pat gavo aukščiausius vaikų ir pėsčiųjų apsaugos bei saugumo įrangos įvertinimus. „Clio“ pralenkė pirmtaką ir savo segmente tapo vienu iš geriausių.
„Clio III“ buvo pirmasis savo klasės automobilis, gavęs penkių žvaigždučių „EuroNCAP“ susidūrimo testų įvertinimą, taigi naujasis „Clio“ turėjo tobulėti toliau. Naujojo „Clio“ elektroninės sistemos architektūra buvo sukurta taip, kad nelaimės atveju naujos kartos saugumo technologijos sureaguotų dar greičiau ir užtikrintų dar efektyvesnę keleivių apsaugą.
Suaugusių keleivių apsauga
Susidūrimo kaktomuša atveju priekyje sėdintis naujojo „Clio“ vairuotojas ir keleivis apsaugomi dviem oro pagalvėmis bei saugos diržais su pirotechniniais įtempikliais ir apkrovos ribotuvais su standartiniais 400 daN nustatymais. Kiekvienoje galinės sėdynių eilės vietoje yra įrengta sistema, susidūrimo metu tvirtai laikanti keleivius savo vietose bei trys tritaškiai saugos diržai su apkrovos ribotuvu.
„Renault“ naujovė – „Fix4sure“ technologija – per staigų susidūrimą leidžia išvengti keleivio slydimo po saugos diržu. Naujojo „Clio“ keleiviai nuo to apsaugomi specialaus iškilimo kiekvienoje sėdynėje bei žemai įrengtų diržų tvirtinimo laikiklių dėka.
Paprastai automobilio šonai yra kur kas mažiau apsaugoti nuo smūgių, taigi tokie susidūrimai neretai baigiasi mirtinomis traumomis. Naujajame „Clio“ į tai buvo atkreiptas dėmesys ir kruopštaus darbo dėka buvo pasiektas maksimalus aštuonių taškų įvertinimas. Siekiant dvigubai sutrumpinti reakcijos laiką, naujajame „Clio“ buvo įmontuoti du smūgio jutikliai priekinėse duryse ir ramsčiuose. Tikslus algoritmas priderina galvą ir krūtinės ląstą saugančias oro pagalves prie susidūrimo stiprumo.
Šie rezultatai, kartu su galinio susidūrimo ir atsitrenkimo į stulpą bandymais, padėjo naujajam „Clio“ surinkti 32 taškus iš 36 galimų už suaugusiųjų saugumą, o tai yra vieni iš geriausių kada nors pasiektų rezultatų mažų automobilių segmente.
Vaikų apsaugos įranga
Naujojo „Clio“ reitingai vaikų apsaugos srityje buvo pripažinti vienais geriausių B segmente – tai lėmė bendrasis automobilio išplanavimas ir galimybė įrengti tritaškį „Isofix“ vaikiškos kėdutės montavimo mechanizmą priekinėje ir galinėje sėdynėse. „Clio“ įvertintas 43 taškais iš galimų 49.
Pėsčiųjų apsauga
Priekinė naujojo „Clio“ dalis buvo sukurta siekiant maksimaliai sumažinti pėsčiųjų traumų tikimybę. Buferiai neturi aštrių kampų, o paprastai labai kieta apatinė priekinio stiklo dalis buvo suprojektuota taip, kad sumažintų traumų tikimybę. Variklio dangtis pakeltas 20 mm, padidinant tarpą tarp jo ir viršutinių variklio detalių. Naujasis „Clio“ surinko 24 taškus iš 36 ir buvo pripažintas geriausiu automobiliu pėsčiųjų apsaugos atžvilgiu.
Techninė įranga
Naujasis „Clio“ standartiškai turi kruizo kontrolės sistemą, greičio ribotuvą, garsinį bei vaizdinį priminimą prisisegti saugos diržus ir „ESC“. Už tai automobilis surinko maksimalius septynis taškus ir pasiekė geriausią rezultatą segmente.