Maždaug 70 000 „Auto Bild“ žurnalo skaitytojų balsų lėmė, kad antrus metus iš eilės Continental buvo pripažintas geriausiu padangų prekiniu ženklu Vokietijoje. Aukščiausios kokybės padangų gamintojas surinko daugiausiai balsų visose trijose kategorijose. „Kokybės“ kategorijoje Continental padangos pelnė 70 procentų, „Sportiškumo“ kategorijoje – 53 proc., „Kainos ir vertės“ kategorijoje – 37 proc. visų skaitytojų balsų. „Žinoma, mes džiaugiamės, kad „Auto Bild“ skaitytojai dar kartą taip palankiai įvertino mūsų aukščiausios kokybės Continental padangas. Nors didelis atotrūkis „Kokybės“ kategorijoje nuo trečioje–šeštoje vietoje likusių ir 23–30 procentų balsų surinkusių kitų markių gamintojų mums buvo netikėtas, pirma vieta „Sportiškumo“ kategorijoje tapo puikiu įrodymu, kad sportišką markės įvaizdį gali lemti ne tik mūsų atsidavimas automobilių sportui, bet ir kiti veiksniai. O puikus įvertinimas „Kainos ir vertės“ kategorijoje įrodo didžiosios skaitytojų dalies supratimą, kad aukščiausios kokybės padangos turi savo kainą“ – komentuodamas įvertinimą, sakė WolfgangasThomale, Continental lengvųjų automobilių ir sunkvežimių padangų rinkodaros ir pardavimų vadovas Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje.
Be to, šioje apklausoje Continental priklausantys prekiniai ženklai Uniroyal ir Semperit taip pat pateko tarp dešimties geriausių padangų markių. Lietaus padangos Uniroyal surinko 19 proc. balsų „Kokybės“ (8 vieta) ir 20 proc. „Kainos ir vertės“ kategorijoje (8 vieta), taip pat 9 proc. „Sportiškumo“ kategorijoje (9 vieta). Semperit padangos pasidalino aštunta vieta su Uniroyal „Kainos ir vertės“ kategorijoje.
„Auto Bild“ žurnalo atliktoje skaitytojų apklausoje, kurioje nuomonę apie geriausius prekinius ženklus išsakė apie 70 000 skaitytojų, „Kokybės“ kategorijoje pirmą vietą užėmė Continental (70 proc. balsų), antrąją – Michelin (67 proc.), trečiąją ir ketvirtąją pasidalino Dunlop ir Goodyear (po 47 proc.).
„Sportiškumo“ kategorijoje pirmą vietą užėmė Continental (53 proc. balsų), antrąją – Pirelli (52 proc.), trečiąją – Michelin (50 proc.).
„Kainos ir vertės“ kategorijoje pirmą vietą užėmė Continental (37 proc. balsų), antrąją – Hankook (32 proc.), trečiąją – Michelin (28 proc.).