Daiva NORKIENĖ
Jau senokai "Maximos" ir "Taupos" prekybos tinkle pirkėjai pratinami prie pačių įvairiausių akcijų: tai skelbiamos sezoninės nuolaidos (kurioms pasibaigus, kainos lieka tokios pačios), tai "vitaminų paradas", o dar geriau - "loterija be pralaimėjimų". Taip sakant, daugiau perki - daugiau laimi (informacija nežinantiesiems: išleidęs "Maximoje" per šimtą litų, namie kriauklę šveisi nemokamai gautu valikliu "Cilit").
Ar pasiteisino visa ši reklama, suskaičiuos bendrovės ekonomistai. Tačiau praėjusio savaitgalio "fintas" prekybininkams garbės nepadarė: gausiai į "Maxima Bazę" Vilniuje susirinkę pirkėjai pirko, tačiau murmėjo buvę paprasčiausiai "išdurti". O buvo taip. Prabėgus savaitei po kruvinųjų inkasatoriaus apiplėšimo įvykių, televizijos žiūrovai savo ekranuose išvydo tokio turinio reklamą: "Rytoj prie "Maxima Bazės" Vilniuje bus galima paskraidyti oro balionu, vyks šventė". Ar taip sugalvota, kad šėlstant ir linksminantis visi užmirštų liūdnąjį su šia vieta sietiną įvykį, ar - vėlgi - savireklamos tikslu? Aišku viena: nei tikros šventės, nei balionų "Maxima Bazėje" praėjusį savaitgalį nebuvo (išskyrus kelis spalvotus balionėlius, "pririštus" prie didžiulės parduotuvės stogo). Šalia bazės esančioje autobusų stotelėje plyšojo galingos garso kolonėlės, viduje, susispaudęs tarp dviračių ir gėlėms sodinti skirto substrato maišų, stengėsi liaudies ansamblis, o dažytus kiaušinius loveliu ritinėjo trys ar keturi vaikai. Tačiau nemanykite, kad šventė, tai yra reklama nepavyko, kai nebuvo kur skristi ir į ką žiūrėti, gausiai susirinkę piliečiai... pirko.